sobota, 16. februar 2008

Anahi na forumu Univision

OLAA!!!!

danes sem zelo živčna ker začenjamo novo turnejo .. zelo dosti stvari se mi roji po glavi in nevem nitikaj si bom oblekla .. nisem imela ravno najboljših dnevov.
So nekatere stvari ki jih vam ne morem zaupati, vendar v takih trenutkih ne vem če si zaslužim da tako verujeste vame, ko vidim vaša sporočila "ti so moja moč" "ti si moja luč" ..in kako povedati osebi, ki vrjame vate, da ne najdeš moči, da luč ugaša... včeraj mi je Dulce v kombiju posodila njeno knjigo, katero seveda morate kupiti ker je prekrasna!!! Jaz sem jo že celo prebrala in sem našla tako lepo poezijo, ki je zbudila moja čustva in sem začela jokati kot majhna punčka .. ampak danes, sem se počutla slabo, in je prišla Dul in me je opomnila, da je včasih boljše se ne delati močno in povedati resnico .. potrebujem objem, želim jokati!
danes samo želim, da bi lahko naredili vse tiste ljudi na koncertu vesele, kateri v takih trenutkih, v katerem sem sedaj jaz, to potrebujejo... želim si da bi bila ta turneja več kot samo koncert in da bi skupaj celili zlomljena srca.

ampak tako je..in kljub vsemu I STILL BELIVE!


Za vse Anyne objave klikni na ta link -> http://foro.univision.com/univision/tracker?user.id=920175

Ni komentarjev: