nedelja, 30. marec 2008

Anahi ponovno na UniForumu

Anahi se je vrnila na forum in napisala nekaj stvari. Njene poste v originalu si lahko ogledate z klikom na naslov.

Resnično ne morem

Danes bom zelo iskrena z vami. Ne počutim se dobro že od včeraj in briga me če me označujete za hinavko in nevem kaj bi napisala.
Zaradi tega kar se je zgodilo sem celo noč jokala. Hotela sem vam nekaj povedati in vse se je slabo izšlo. Ste mi izrekli vse, celo da bom umrla in resnično se počutin zlomljeno zaradi tega. Nikogar nisem nikoli prosila da ne krade mojih slik in včasih se počudim kot da res ne morem nič narediti proti temu. in to ni zaradi vas ampak zaradi paparazzov, ki me snemajo kako sem v lokalu in sem že alkoholičarka. Ali pa da sem z prijatelji na plaži in sem že klatež itd. Težko je razložiti vse to ampak tudi jaz sem človek in imam kup napak ampak imam tudi srce in je težko prenesti kako me izrabljajo za narditi neko veliko novico medtem ko jas delam stvari, ki jih delate tudi vsi ostali in vas želim osrečiti z tem kar delam. Toda ko si jezen ne pomisliš na ljudi ki so vrjeli vate ampak napišeš vse iz sovraštva tudi ljudem ki te imajo radi.
Res sem zelo žalostna.
en verdad me siento muy muy triste.
Mogoče so tisti, ki so napisali da si ne zaslužim foruma imajo prav ampak upam da nas ne boste nikoli tako obsojali.

href="http://foro.univision.com/univision/board/message?board.id=anahi&message.id=8421682">Sedaj pa res jočem!

Nimam besed za opisati kaj čutim. Pravkar sem bila n koncertu in sedaj sem prišla v sobo. Zelo žalostna sem bila, hotela sem jokati a ko sem videla vso ljubezen ki mi jo izkazujete sem se jokala le od emocij. Hvala bogu saj najlepše kar lahko ima človek je ljubezen in vi ste mi še enkrat dokazali da me neboste nikoli pustili pasti...res nimam besed za opisat to kar sedaj berem in žal mi je da vam ne norem odpisati vsakemu posebej ampak razumte me da si moram zdej napraviti potovalko.

Še enkrat hvala iz srca in imate prav! nebom se pustil zaradi tistih par ki mi hočejo škoditi. Čeprav jim je uspelo je bilo le za trenutek. In kot je rekla danes Maite: "Ne bodi žalostna zaradi teka kar mislijo nekateri. Kje je močna Any ki zmore vse?"
Sedaj sem vesela, ker vem da imam nekatere, ki me imajo neizmerno radi.
Hvala vam in naj vas bog glagoslavlja vedno. Sedaj že čutim nekaj česar prej nisem. Moja luč je začela svetit bolj kot prej in jaz še vedno vrjamem.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Any ne verjem vsemu kar pišejo o teb k so to laži izmišljotine trači grde govorice itd. I still believe Anahi ne jokaj in bodi tako preeeeeelepa kot si Anahi tu eres mi luzzzzz gracias por toooooodoooooo beeeeeesos bye bye tvoja naj faaaaaniiicaaaaa Any