petek, 20. november 2009

[Ucker] Naučil se je veliko dobrih trikov

Pevec in igralec Christopher Uckermann se je spremenil v seriji Kdabra spremenil v čarovnika. V Bogoti snemana serija se je že predstavila publiki na različnih TV kanalih.

"So prizori, za katere je bilo potrebno veliko truda. Pri zadnjem prizoru z vodo, ognjem in puščicami sem bil malo živčen. Nisem klavstrofobičen a biti pod ledeno vodo in poslušati režiserja kako mi govori: "Če se utapljaš, pomahaj z roko" je malo neprijetno a vse se je dobro izšlo", je razložil.

Bivši član skupine RBD je dodal še več podrobnosti o čaranju: "Pri tem so nam najbolj pomagali Alfredo in Gustavo Lorgia ter čarodej Máximo, s katerimi smo vadili vse dni. Med snemanjem smo neprestano vadili trike z kartami, kovanci.. Sam sem imel zelo težke trike saj sem bil najboljši čarovnik. Naučil sem se kar dosti".

Uckermann pa se osredotočil le na igranje Luca, temveč tudi za petje pesmi ki se predvajajo med Kdabro.

"Spoznal sem Gila iz skupine Kinky, ki je odličen glasbenik in skupaj sva posnela res dobro pesem", je še dodal Ucker.

Ni komentarjev: