sreda, 28. januar 2009

[Poncho] Že trije potrjeni projekti

Po razpadu skupine RBD, se je Poncho Herrera posvetil igralski karieri.

To leto bomo Poncha lahko videli v risanki "Igor", venezuelskem filmu Venezzia in filmu Marthe Higareda imenovanem Te presento a Laura.

"Snemanje Igorja je bila zelo dobra izkušnja. Nikoli nisem posodil glasa in mislim, da mi je za prvič šlo kar dobro" je povedal Alfonso, ki je glas posodil glavnemu junaku zgodbe.
Film bo na filmska platna prišel že 24. aprila pod produkcijo The Weinstein Company in Exodus Film Group.

"Sporočilo risanke je zelo dobro, saj govori o tem, da je vseeno kaj mislijo drugi o tebi...konec koncev si ti tisti, ki si kroji usodo. Igor se zelo bori za to in si s tem pridobi spoštovanje mesta. Takrat odkrije nekaj zelo zanimivega."
Za delo, ki ga je Poncho opravil v Igorju je bil obkrožen s profesionalnimi sinhronizatorji.

"Na srečo sem imel ekipo, ki me je podpirala im mi pomagala dobro opraviti delo. Alejandro, ki dela v New Art in je glas posodil morskemu psu mi je pomagal pri vsaki podrobnosti. Za sinhronizacijo sem porabil cela dva dneva" je povedal Poncho, kateri je pri sinhronizaciji sodeloval tudi z duetom Ha Ash.

Čeprav je Ponchov zadnji film Volverte a ver še vedno v kinematografih, je Alfonso že v Venezueli, kjer snema film 40-ih let o katerem ni želel izdati veliko podrobnosti. Počeg tega bo letos snemal tudi film ob stari znanki Marthi Higaredi.

"V Venezueli bom okoli šest tednov. O filmu vam še nemorem veliko povedati, saj mi še ne dovolijo."

ADIJO MEHIKA

Decembra so se Anahi, Dulce, Maite, Christopher, Christian in Poncho poslovili v Madridu. Se bodo poslovili tudi v rodni državi?

"Ne vem kaj se bo zgodilo, a mi vsi upamo, da se bomo poslovili tudi od Mehike. Žal odločitev ne sprejemamo mi" je povedal Poncho.

Poncha bi veselilo vrniti se tudi na gledališki oder, kjer je nazadnje stal, ko je igral v igri Pillowman.

"Lepo bi bilo ponovno igrati v teatru a imam to leto že veliko obveznosti. Morda bolj proti koncu leta 2009 ali prihodnje leto."

Ni komentarjev: