sreda, 27. april 2011

[Anahi] Z novim nosom

Anahi je imela v zadnjih letih zelo močne migrene zaradi deformiranega nosnega septuma, zato je bila operacija nosu neizbežna. Lepotička je izkoristila priložnost in ga dala še estetsko popraviti. Opazite razliko?

Ena bolj odmevnih govoric o mehiški zvezdnici Anahi je bila v zadnjem času zagotovo njena operacija nosu, ki je medijem predstavljala velik trn v peti. 27-letna pevka se je zato odločila, da enkrat za vselej pove resnico.

"Že tri leta imam močne glavobole, migrene. S časom je bila bolečina že neznosna, saj sem večkrat pomislila, da bi skočila skozi okno. Zdravniki niso uspeli ugotoviti pravega vzroka za moje nevzdržne glavobole. Potem ko sem opravila tomografijo, so izvidi pokazali, da imam deformirano nosno pregrado, ki zapira nosno votlino. Težje sem dihala in imela sem pomanjkanje kisika v možganih. Ugotovila sem, da se je težava pojavila zaradi padca, ko sem bila še majhna, saj sem se takrat močno udarila. Za operacijo sem se odločila predvsem zaradi zdravstvenih težav. Ker sem se bala, da bi po operaciji bila iznakažena, sem zahtevala, da me operira priznan estetski kirurg Raúl Pérez Infante. S končnim rezultatom sem zelo zadovoljna," je povedala Anahi, ki je sprejela glavno vlogo v novi telenoveli Dos Hogares, kjer bo zaigrala ob znanem igralcu in pevcu Carlosu Ponceju. Se mogoče obeta že kak duet?

Anahi, ki ima od latino zvezdnikov največ sledilcev na Twitterju, žanje uspehe s svojim albumom Mi Delirio. Pred kratkim je izdala svoj najnovejši videospot za skladbo Para Qué, ki je na omenjenem albumu.

"Tukaj je moj novi videospot za skladbo Para Qué," se je glasilo sporočilo za njene oboževalce na Twitterju. Njen aktualni singel Para Qué je poln energičnih ritmov, ki kar vabijo na plesišče. Spot je bil posnet na enem od številnih koncertov v okviru njene svetovne turneje Mi Delirio World Tour.

Vir: http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/anahi-z-novim-nosom-se-bolj-seksi.html

Ni komentarjev: