torek, 16. september 2008

Anahi na UniForumu

Ker so pred nekaj dnevi bile na internetu objavljene slike, kako se Rodrigo (Anahiin fant) zabava brez nje, je Any na Univision (forum Anahi in Alfonso) napisala novo sporočilo. Slike si lahko ogledate tukaj, originalno sporočilo pa z klikom na naslov sporočila.

Ola traumade!

Hahaha!!! Dajte noo!!! Vidim da se je nekaj spletlo tukaj!!! Odgovorila sem že pod tisto temo (tema v kateri so slike) ampak napišem še enkrat tukaj, da boste videli vsi.
Najprej bi se vam rada zahvalila, ker tako skrbite zame in me branite, če mi kdo naredi kaj hudega .. res nevem kako vam bom poplačala vso to ljubezen. Vstrajam v tem, da nam življenje vedno prinese presenečenja ko si to najmanj predstavljaš!! Noro!
Ampaaaaak .. na teh slikah se ne dogaja nič. So naše prijateljice, poznam vse, super se razumemo in vse imajo fanta. Najbol pomembno v ljubezenski vezi je, da si dva zaupata in predvsem, da zaupaš sam vase.
Sedaj ko veste da je use OK, ne slabo govorit o Rodrigu.
Obožujem vas in vem, da ga nikoli ne boste sprejeli, saj sprejmete le Ponchota ampak ok..
Pošiljam vam veliko poljubov!
Veste kaj? Obožujem Traumade saj imamo nekaj skupnega .. vse smo trmaste hahaha!!

Hola norčki!!!

Eeee!!! Kako ste?? Jaz sem prišla iz venezuele in sem zelo vesela saj so z mano ravnali zelo lepo in počutila sem se kot doma .. tudi dosti darilc sem dobila!! Res sem se počutila kot princesa! Celo druženje s oboževalci so nardili samo zame heheh .. ampak ne bit ljubusumni ker veste da imam vse enako rada!!
vam je bila všeč moja majca? Sama sem jo skreirala in jo imam v vseh barvah!!! Če vam je všeč vam lahko pošljem skico ampak če vidite koga da me kopira ga skregajte OK?
Sedaj morem iti spat.
Rada vas imamm!!!!!!!!!!!!!!
Bye

Ni komentarjev: