torek, 30. september 2008

Christian in Dulce na UniForumu


Tako Dulce Maria kot tudi Christian Chavez, sta pred dnevi na forumu Univision pustila sporočilo. Originalno sporočilo si lahko ogledate s klikom na naslov posameznega sporočila.

Prijatelji!!

Ola!! Kolko časa me že ni bilo tukaj..
No ja sedaj sem tukaj saj danes ne morem spati .. spominjam se in razmišljam o tem, kako je življenje nepredvidljivo, lepo, včasih žalostno, skrivnostno, čarobno, težko, pravično in edinstveno. Vrjamem v to, da je vse kar naredimo zapisano nekje v vesolju in če bomo nadaljevali s tem, se nikoli ne bo izbrisalo.
Zelo vas pogrešam a vem, da bomo kmalu spet skupaj peli, se smejali, plesali in doživeli skupaj še veliko več!
Samo sem si zaželela deliti moje misli z vami in vas pozdraviti. Rada bi vam še rekla, da se življenje ne moti in da bo počasi počasi vse prišlo na svoje mesto. Vedi, da ti nihče nemore vzeti tistega kar je tvoje, in če je taka tvoja usoda, se bo to prej ali slej vrnilo k tebi.
Z vsem srcem ... Rada vas imam in vedite da kjer koli že ste, vedno ste ob meni.

Ojlaaaaaaaaaaaaa

Kako ste?? Ja vem da vam že dosti časa nisem pisal ampak vedite da vas imam rad in nikoli ne podvomim v vas saj vem, da ste vi zelo pomembni. Zelo mi gre na smeh ko berem komentarje kakšnih idijotov kateri govorijo, da zaradi moje spolne usmerjenosti nimam prihodnosti saj v telenoveli ne morem igrati heteroseksualca. Daj no saj ne živimo v osemdesetih! Ok no saj vem da je to le še ena ovira s katero se bom mogel spopasti in se bom lahko saj sem igralec ...

..in pevec! Za prihodnost že imam nekaj projektov in kmalu vam bom povedal katere. Ponavljam - Rad vas imam in vas prosim

naj vas nihče ne zaustavi pri doseganju svojih ciljev! Tukaj imate svojega Pollota, ki vas bo objel ko vam bo težko!

Ni komentarjev: