četrtek, 5. februar 2009

[Anahi] Novo sporočilo na UniForumu

JAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sem narobe kliknila in sem poslala prazno sporočilo hahahahaha
Olaa!!!! Kako ste moji najboljši prijatelji na svetu? In ne rečte mi da sem lažnivka kar res čutim tako. Vi me imate najraje, nikoli me ne pustite samo, nikoli ne pozabite name, vedno me spomnete kdo v resnici sem brez obzira na to kaj govorijo drugi in mi date vedeti, da imam vedno nekoga ki misli name, me pazi in mi želi le najboljše.
Sem malo melanholična ne? Resnica je, da sem se zadnje čase zavedla dosti stvari .. najprej pa to, da je naš forum na 3. mestu!!!! KAAAAAAAAAAAJ???????? Neeeeeeee to je preveč žalostno ... ampak ok, zavedla sem se tudi, da računam na vas bolj kot nikoli in to me zelo gane. Rada bi se vam zahvalila!!!
Aaaa videla sem tudi, da glasujete zame kot naj par heee!!! In tudi, da me spodbujate k snemanju telenovele in vse too. Zahvaljujem se vam iz srca, obžujem vas in kar koli bom počela, bom počela za vas ... z ljubeznijo.
Pošiljam vam tisoče poljubčkov!!!

Ni komentarjev: