četrtek, 11. junij 2009

[Dulce] O svoji družini

Kaj zate pomeni družina?
Moja družina je moj motor, energija...tam sem se rodila, odrasla in vedno znova se tja vračam. Družina je zame najpomembnejša.

Misliš, da bi lahko nekaj časa bila brez družine?
Najbolj si želim, da bi lahko vedno bila z svojo družino, vendar moremo biti včasih tudi neodvisni od drugih. Mislim, da smo se sami rodili in sami moremo oditi. Upam, da še dosti časa ne bo prišel ta "odhod" saj jih imam zelo rada...ampak po drugi strani moramo biti samostojni - jaz na primer ko potujem, a vedno jih nosim v srcu in to je najpomembnejše.

Kaj se dogaja ko si z družino?
Zelo uživam in z njimi poskušam preživeti čim več časa. Velikokrat večerjamo skupaj ali kuham z očetom. Čeprav ima veliko dela, vedno pomaga pri hišnih opravilih. Rad ima naravo in rad dela na vrtu. Ravno pred kratkim mi je pomagal saditi vrtnice pred mojo hišo. Moja mama je moj angel. Vedno me podpira in vem da je ona 99% zaslužna za to, kar sem. Tudi ostala družina me je vedno podpirala. Moji sestri podpirata tako mojo kariero kot zasebno življenje in moj oče mi vedno pomaga pri stikih z novinarji.

Kaj pomembnega te je naučila družina?
Mama me je naučila vere, oče moči za ohraniti trezno glavo tudi v težkih trenutkih, sestri pa da karkoli se zgodi, bom vedno Dulce.

Kako bi opisala družino?
Moja družina je zelo močna.

Misliš, da družina ni več to kar je bila?
Ja. Vedno več je pomanjkanja ljubezni, zaupanja in spoštovanja znotraj družine. Očitno je dosti lažje živeti prosto, reči "ne maram te več" in konec debate. Seveda so ostali ljudje, ki imajo družino na prvem mestu in upam, da ste to vi. Družina bo vedno tista, ki ti bo pomagala iz še tako velikih težav kot so na primer droge in alkohol.

Misliš, da so člani družine lahko hkrati prijatelji?
Mislim, da obstaja krvna družina in družina, ki jo izbereš in so kot tvoji bratje. Tudi tista družina je pomembna.

Ni komentarjev: