sreda, 17. junij 2009

[Dulce] Od pondeljka dela za Universal Music

Bivša članica skupine RBD, Dulce Maria, je začela novo etapo svojega pevskega življenja. Ta ponedeljek je podpisala pogodbo z eno od internacionalnih glasbenih založb, za katero delajo tui Paulina Rubio in Gloria Trevi.

"Resnično sem zelo vesela, saj je to velik korak v moji karieri. Vedno sem sanjala o tem in sedaj se mi vse to uresničuje. Od sedaj naprej delam za izjemno založbo in popolnoma jim zaupam. Ponosna sem, saj tudi oni zaupajo vame", je povedala rdečelaska.

Očitno vznemirjena in na robu joka, je Dulce Maria v družbi Pedra Damiana, Luisa Luisilla in staršev, vstopila v pisarno založbe.

"V tem trenutku sem si želela imeti ob sebi ljudi ki jih imam rada - moje starše. Resnično sem zelo vznemirjena, saj bi že rada videla, kaj sledi".

Protagonistka telenovele Verano de amor napoveduje, da bo CD izšel prihodnje leto: "Meni se ne mudi in najprej si želim malo spočiti. Počasi bom začela z pisanjem pesmi in CD bo izšel v prvi tretini leta 2010".

"Od sebe bom dala najboljše, saj se le tako lahko zahvalim ljudem, ki so verjeli vame in me podpirali", je še dodala.

Slike in video si lahko pogledate tukaj.

Ni komentarjev: