torek, 8. september 2009

[RBD] Oglasili so se

Ucker
Facebook, 6.9.09
Moj singl bo izšel konec septembra.
Twitter (Guillermo) 6.9.09
na cesti z @_ucker_
Twiiter (Guillermo) 7.9.09
- Snemamo pesem za Cadabro....
- Snemamo... napredujemo...
- Dobrodošli v Cadabri!!!!

Chris
Twitter
4.9.09 Dober dannn!!!!!! kaj mislite? da grem v telovadnico jajaja potrudite se danes saj je končno konec tedna
5.9.09 Lahko noč!!! Lepo soboto. ljubim vas
6.9.09
- Nedelja v majčki ke lepo!!!
- Gledam Will and Grace na TV. Tukaj v Cuidad de Mexicu zelo dežuje
7.9.09
- Dober dan!!! grem v telovadnico nato pa na ure petja in plesa
- Dober večer lepotci in preden greste spat se nasmejte in ta nasmeh naj bo zame...ljubim vas!!!

Maite
Facebook
4.9.09. :
- RADA VAS IMAM!!!
- Ola :D Zelo sem vesela, saj boste kmalu lahko videli mojo uradno stran. Imam zelo veliko projektov za prihodnost, o katerih boste kmalu zvedeli. Vem, da se bodo nekateri zelo veselili, ko bodo videli kateri so tej projekti. Sedaj vam ne bom povedala, saj želim, da bo to presenečenje. Zelo vas imam rada in pošiljam vam veli poljub. Ne pozabite gledati Mi Pecado.
6.9.09
Zelo rada bi odgovorila vsem in hočem da veste, da sem si že kupla WebKamero, da bom naložila kakšne slike (prejšnjo sem zgubila) jaja. Obožujem vas vse in grem spat saj jutri snemam že zelo zgodaj. bye bye
7.9.09
Že je konec vikenda in upam, da ste ga preživeli lepo. Ne pozabite, da vas imam zelo rada in upam, da vam bo všeč moja nova etapa v telenoveli. Res je dobra!!! Pošiljam vam veliko poljubov.
8.9.09
Ne pozabite, da je to uradna stran in se pridružite skupini tukaj .

Dul
facebook (Luis Luisillo M) 7.9.09
To je EDINI URADNI FACEBOOK Dulce Marie

Anahi
Twitter (Guillermo) 6.9.09
Prosim za Mi Delirio na radiu preden zaspim :)
Twitter 8.9.
Delam na CDju, in ta teden snemamo slike :) Ljubim vas!!!!!!!!

Ni komentarjev: