sobota, 16. februar 2008

Dulce na predstavitvi knjige

12:51 - Mexico D.F V družbi družine in prijateljev, je Dulce predstavla svojo knjigo Dulce amargo, za katero pravi, da je okno njene duše. V knjigi so mjena mišljenja, verzi, slike in seveda nikoli videne pesmi, za katere pravi Pedro, da jih bomo lahko slišali tudi na bodočih CDjih.

"Danes je zame zelo poseben dan, saj se mi je izpolnila velika želja. V tej knjigi sem razkazala svoje srce in napisala vse o mojem življenju, čustvih, brez nikakršne olepšave."

"Pisanje je bilo kot moja terapija, od 11 leta starosti, saj sem se tako umirila in z svojim dnevnikom delila tako dobre, kot tudi slabe izkušnje." je na predstavitvi knjige povedala Dul.

Pravi, da je knjigo izdala zato, da lahko ljudje vidijo, da niso vedno srečni. "Tudi mi imamo čustva in probleme in trenutke ko si rečeš 'nemorem več!'"

Na predstavitvi so bili tudi Pedro Damian, Javier Martinez (Televisa), Agatha Raczynska (ilustratorka) in Sebastian Tonda (merkadotehnika). Od RBDjevcev je bil na predstavitvi samo Poncho, saj so bili ostali že v ZDA.

Nazadnje je še povedala, da je prvi natis že v trgovinah in da ima kar 50.000 izvodov. Zagotovila pa je tudi, da bo v roku enega tedna na voljo tudi v drugih državah Latinoamerike, kot so Venezuela, Argentina in Kolumbija. V ZDA in Brazilijo pa bo prišel ponatis, za katerega še ni določen datum izdaje.

Ni komentarjev: