Počasen ritem, pomanjkanje govora, preveliko videzne estetike, povzročajo, da je film Volverte a ver, smatran za 90-minutni videospot. Morda je krivo Garzonovo udejstvovanje v teh projektih, ter njegova "obsedenost" promoviranja. Reklama a deodorant, promocija kavarn,športnih klubov in drugih kotičkov za bogate ljudi, so pripomogli, da je film Voverte a ver čisto nekaj drugega, kot je bilo mišljeno na začetku.
Po resnici povedano, je žalostno, da je privatna industrija padla tako nizko, saj je edino kar se tako doseže, razočaranje ljudi, in njihov odpor, do kakršnegakoli ponovnega ogleda mehiških filmov. Da o igranju niti ne govorimo. Zgleda, da je Garzon pozabil na majhno podrobnost, boljšo poznanost igralcev. Obstajata pa Monica Huarte in Eduardo Manzano, ki sta si uspela rešiti kožo, brez njune pomoči, bi bil film najverjetneje takoj postavljen med najslabše projekte. Oba igralca se na sredi filma znajdeta potopljena do vratu, in s strani gledalca, jima ne ostane ničesar drugega kot klic na pomoč.
Volverte a ver poskuša biti hollywoodska romantična komedija, ena tistih, ki so narejene za skupne trenutke zaljubljenih parov. Vendar kot že omenjeno, samo poskuša. Skozi cel film, zgodba prikazuje življenje, ki je popolnoma drugačno kot v Mexicu. Ljudje so večinoma srednjega sloja, nezmožni živeti "modno" življenje. Njihovi dialogi in šale so zelo očitni, in gledalcu je že na začetku jasno, kako bo potekal film.
Kdo ve, kaj si je Gustavo Garzon želel, ko je začel s snemanjem tega filma. Vendar če si je želel, da se bodo mladi bolj začeli zanimat za mehiške filme, moramo priznati, da se je globoko uštel. In vas, kot bralce in gledalce, prosimo, dajte mehiškemu filmu še priložnosti. Ni vse tako, obstajajo tudi boljše stvari.
Volverte a ver poskuša biti hollywoodska romantična komedija, ena tistih, ki so narejene za skupne trenutke zaljubljenih parov. Vendar kot že omenjeno, samo poskuša. Skozi cel film, zgodba prikazuje življenje, ki je popolnoma drugačno kot v Mexicu. Ljudje so večinoma srednjega sloja, nezmožni živeti "modno" življenje. Njihovi dialogi in šale so zelo očitni, in gledalcu je že na začetku jasno, kako bo potekal film.
Kdo ve, kaj si je Gustavo Garzon želel, ko je začel s snemanjem tega filma. Vendar če si je želel, da se bodo mladi bolj začeli zanimat za mehiške filme, moramo priznati, da se je globoko uštel. In vas, kot bralce in gledalce, prosimo, dajte mehiškemu filmu še priložnosti. Ni vse tako, obstajajo tudi boljše stvari.
Ni komentarjev:
Objavite komentar