nedelja, 18. april 2010

[Christian] Govori o svoji homoseksualnosti

Christan Chávez je komentiral, če je imel probleme pri svojih projektih ob tako globokem razkritju v mačistični državi (Mehiki).

"Resnično sem imel srečo, da nisem imel preoblemov. Za to se moram predvsem zahvaliti Pedru Damianu, saj je on brez privoljenja televizijske in diskografske hiše objavil na uradni strani RBD-ja izjavo, ki sem jo sam zapisal. Pedro me je vprašal kaj narediti, moja želja pa je bila da to ne bi vplivalo na ostalih pet članov skupine. Vendar pa mi je odgovoril, da je najpomembneje, da sem jaz srečen in svoboden. Dejal je tudi naj neham s prikrivanjem resnice oz. lažmi in naj postanem vzornik drugim mladim homoseksualcem.

Povprašali smo ga tudi za mnenje o nedavnem razkritju pevca Rickyja Martina o njegovi spolni usmerjenosti.

"Zdi se mi čudovito, ko imaš svobodo je ne moreš kupiti z ničimer, lahko imaš milijone ampak ne moreš kupiti spokojnosti, ki ti jo da svoboda. Vedno sem videl Ricyja kot osebo, ki podpira tiste, ki to najbolj potrebujejo in ki je vedno zelo umirjena. Ta korak je naredil zato, da bo svoboden in srečen, ker življenje je eno samo in moramo ga živeti tako kot želimo sami.

Avtorica: !!!

Ni komentarjev: