sobota, 19. marec 2011

[Dulce] Bila žrtev lastnih besed!

Po samo nekaj urah, ko je svet zajela novica o strašanskem potresu in cunamiju, ki je sledil Japonski, je družabno spletno stran Twitter zajela reakcija številnih slavnih ljudi, tudi Dulce Marie!

Seksi mehiška pevka Dulce Maria je tokrat postala žrtev svojih lastnih besed, nanjo so priletele številne kritike in prejela je ne malo število žaljivih komentarjev. Dulce je v tragediji Japonske dobila navdih za ljubezenski verz: »Kot en cunami na Japonski, lahko tvoji valovi uničijo moje prekleto srce…«

Kritike so začele deževati, označili so jo celo za brezčutno in brezsrčno, čeprav je že neštetokrat dokazala, da je vse prej kot pa dekle brez srca! Ko je videla, da so ljudje napačno razumeli prej napisano, da s tem nikakor ni želela užaliti nikogar se je branila. »Zelo mi je žal… Napisala sem zaradi metuljevega efekta L ampak resnično upam, da Japonsko doseže luč in se kmalu vse izboljša, oprostite.«

Dulce Marii, kateri sledi že več kot 800.000 ljudi, ni dalo miru, da bi jo ljudje narobe razumeli in je nesporazume želela pojasniti je nato še zapisala: »Vse, ki so si napačno razlagali moje komentarje, prosim za odpuščanje. Moj namen nikoli ni bil slab, želela sem vnesti samo nekaj romantičnega in vse je šlo narobe L.«

Dulce je tako naslednji dan stopila tudi pred kamere in še enkrat znova pojasnila in se opravičila vsem. Žalostno je dodala tudi, da pa se nihče ne spominja njenih dobrih del, da ljudje zanimajo le slabe stvari.

»Moj namen nikoli ni bil slab, a kljub temu prosim odpuščanja vse, ki bi se lahko počutili užaljene. Zelo me boli, ko vidim kakšne tragedije se dogajajo, saj se ne zgodijo samo na nekem delu sveta, prizadenejo nas vse. Moj namen je bil popolnoma čustven in nikoli nisem pomislila, da bo zaradi tega ves svet užaljen. Sprva nisem razumela zakaj so se ljudje počutili užaljene, doumela sem šele nekoliko časa kasneje.«

25-letna pevka in igralka, katere najnovejši videospot je za pesem Ya No, ki se med drugim bori tudi proti nasilju nad ženskami (med drugim še eno njeno dobro delo!), je s svojo fundacijo Dulce Amanecer mnogokrat pomagala takšnim in drugačnim tragedijam, ki jih ima še kako pri zavesti.

»Ko je bil hud potres v Čilu, sem zbran denar, ki smo ga zbrali s fundacijo, podarila tamkaj ogroženim, isto sem storila tudi za Haiti.« A se na žalost ta dela lahko v trenutku pozabijo s samo enim stavkom. Žalostno. Dulce je nadaljevala: »Te stvari ljudem očitno niso mar. Mar jim je samo, da se lahko govori o čem slabem.«


Mnogi znani zvezdniki so zaradi takih in drugačnih žalitev se odločili, da bodo zaprli svoj twitter račun. Se bo za to potezo odločila tudi Dulce. Kot pravi sama, se ne bo. »Raje bom zapisala v svoj zvezek in ostanem čisto tiho. S twittanjem bom seveda nadaljevala.«

Dulce Maria o nenamerni razžalitvi preko Twitterja: Youtube

Vir: sweetstars

Ni komentarjev: