torek, 14. oktober 2008

Kaj bodo počeli po dokončnem razpadu?

Sedaj, ko so nekaj mesecev pred slovesom so, Anahí, Poncho, Dulce María, Christopher in Christián, žal brez Maite, ker je snemala telenovelo, govorili o svojih nadalnjih projektih po zaključitvi eni izmeh najpomembnejših obdobij njihovih življenj, biti del RBD, na esmas.com.

Poncho se bo za nekaj časa umaknil iz glasbene scene, in se posvetil igranju; sedaj je del serije Terminales. Nadaljeval bo tudi s kinematografskimi projekti. V prihajajočem letu bo posnel nov film, a nam žal ni hotel dati več informacij.

Dulce Maria je povedala, da bo posnela novo telenovelo, pod vodstvom Pedra Damiana. "Navdušena sem nad projektom, ker že od telenovele Rebelde nisem igrala v pravi telenoveli. Čutim, da bo vrnitev na male zaslone prav zanimiva." V tej isti telenoveli, ki še nima imena, bo igral tudi Christian, ki pa je zagotovil, da išče tudi druge projetke, tako gledališke kot televizijske.

Anahi se bo najprej posvetila svoji kampaniji. S pomočjo in podporo Televise bo oglaševala prehranjevalne probleme mladih. Problem, ki ga je imela nekaj let nazaj tudi sama. Preko svoje izkušnje, se bo skušala približati najstnikom, ki potrebujejo pomoč. "Zelo sem vesela, to je projetk, ki sem si ga želela uresničiti že dolgo časa, in zdaj ko se je uresničil, se mi zdi kot sanje. Televisa mi je bila v veliko oporo." je povedala pevka. Ko smo jo vprašali o solistični karieri je povedala le "V mislih imam še druga presenečenja, vendar jih boste izvedeli, ko jih bom uresničila."

Christopher je edini, ki je direktno povedal, da se bo njegovo življenje še vedno vrtelo okoli glasbe. Morda bo začel kot solist, o čemer razmišlja zelo resno. Preteklo nedeljo smo ga lahko videli ob Pee Weeju, v Show de los sueños, ko sta odpela No tengo dinero, ki jo v originalu poje Juan Gabriel. "Ne mislim zapustiti glasbe, zagotovo me boste videli na glasbeni sceni, saj me to veseli." je dodal.

Na koncu so se poslovili od oboževalcev, zavalili so se jim za vso podporo v teh štirih letih in jih "prosili" naj jih spremljajo še naprej, tudi kot soliste.

V naslednjih mesecih bo skupina nadaljevala s svojo turnejo, in v začetku leta bodo izdali nov album, ki še nima imena.

Ni komentarjev: