nedelja, 21. februar 2010

[Christian] We are the World tudi v španščini

Že 25 let je minilo, odkar je bila pesem We are the world prvič predstavljena. Znani mehiški glasbeniki so se odločili, da jo posnamejo tudi v španščini.

Latinskoameriški pevci so združili moči in posneli pesem We are the World (Somos el Mundo) tudi v španskem jeziku. Na ta način bodo pomagali žrtvam katastrofalnega potresa na Haitiju, ki se je zgodil pred tedni. Glasbeni producent Emilio Estefan in Quincy Jones sta pozvala k sodelovanju približno 70 znanih glasbenikov, med katerimi so Alejandro Fernández, Aleks Syntek, Ana Bárbara, Andy García, Carlos Santana, Chayanne, Cristian Castro, Christian Chávez, Eiza González, Kany García, Olga Tañón, Paulina Rubio, Ricardo Montaner, Lucero, Juanes, Gloria Estefan ...

Nekateri glasbeniki so o izkušnji povedali naslednje:

Chayanne: "Zelo sem počaščen, da sem del projekta in da lahko sodelujem s številnimi glasbeniki. V veliko čast mi je sodelovati z Emiliom in Glorio Estefan."

Ana Bárbara:"Kadar se zgodi tragedija, kot je ta, se zaveš, da so na svetu stvari, ki jih preprosto ne moreš razumeti. Ne glede na to, kaj narediš, ne moreš izbrisati bolečine, ki jo doživljajo. S pomočjo glasbe pa lahko bolečino samo olajšamo."

Tito el Bambino: "Želim si, da bi se večkrat zbrali in na podoben način pomagali ljudem, ki potrebujejo našo pomoč."

Eiza González: “Nisem mogla verjeti, ko sem bila povabljena k sodelovanju z velikimi glasbenimi imeni, kot sta Thalia in Paulina Rubio. Zame je to velika čast in sem ponosna, saj sem najmlajša med ženskami, ki sodelujejo pri projektu."

Vir: http://24ur.com/ekskluziv/glasba/we-are-the-world-tudi-v-spanscini.html

Ni komentarjev: