sobota, 8. maj 2010

[Anahi] Prejela rekordno število nominacij

Anahi je prejela rekordno število nominacij – kar devet za nagrade Premios Juventud. Gre za nagrade, kjer lahko vsak prek spleta glasuje za svojega favorita in tako odda glas.

V Miamiju bodo že sedmič po vrsti podelili nagrade zmagovalcem, ki jih bo izbralo ljudstvo prek interneta in prek mobilnih telefonov do 27. maja. Mehiška pevka Anahi je presenetila z rekordnim številom nominacij in je nominirana v kar devetih različnih kategorijah, med katerimi so: najboljša pop izvajalka, najboljši videospot, najboljši album, moj idol ...

Za izvajalko, ki je svoj prvi studijski album Mi Delirio izdala ob koncu lanskega leta, so nominacije velika spodbuda v njeni glasbeni karieri. Še posebej zato, ker je dobila številno negativnih kritik zaradi svojega nastopa na festivalu Viña del Mar v Čilu. Pevka je v intervjuju za tujo televizijo povedala, da je izjemno srečna za prejete nominacije in se zahvaljuje vsem, ki so glasovali, da se je uvrstila med favorite.

"Zelo sem vesela, saj se vidi, kolikšno moč in vpliv imajo oboževalci. Dokler imam oboževalce ob sebi, mi nihče ne more nič. Zelo sem zadovoljna, da sem nominirana in da se lahko kosam z glasbeniki, med katerimi so tudi moji idoli,“ je dejala z nasmehom na obrazu.

Thalia in Luis Fonsi sta prejela vsak po pet nominacij, medtem ko so Wisin & Yandel, Shakira in Tito El Bambino prejeli po tri.

V kategoriji za najboljšega igralca je nominiran tudi bivši član skupine RBD Alfonso Herrera za film Venezzia. Film je že prejel številne nagrade, med katerimi je Alfonso prejel nagrado za najboljšega igralca na mednarodnem filmskem festivalu v Kanadi. Bo tudi tokrat srečni dobitnik? Od preostalih članov skupine RBD pa si je nominacijo prislužila še Maite Perroni, ki ste jo pri nas lahko gledali v telenoveli Angeli brez kril.

Vir: http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/anahi-prejela-rekordno-stevilo-nominacij.html

Ni komentarjev: