sobota, 29. marec 2008

Any na UniForumu

Ola! Sem vas hotela pozdraviti, vam povedati da sem vas pogrešala na počitnicah in vam povedati nekaj lepih stvari kot naprimer da je moja kampanija zelo napredovala, o moji trgovini ki jo bomo postavili v eno najbolj pomembnih trgovin u mehiki itd. ... in za konec še da sem se zavedla, da stvari ki jih delam za pomagati in da se izpopolnjujem v mojem poklicu vas ne zanimajo. Sem zelo rezočarana, ne mislim sedaj na vse ker obstajajo ljudje ki me imajo res radi ampak so nekateri, ki si ne zaslužijo naziva fan. Oni samo delajo slabo drugim a vse v življenju se enkrat vrne. Ne delaj drugim tistega, kar nočeš da bi oni tebi storili. Zadosti mi je da moje osebne slike vidim povsot na internetu. Kako lahko nekateri ne spoštujejo zasebnosti! Tudi jas sem normalen človek in imam prjateljice, imam zasebno življenje in nevem zakaj bi se moglo vse to videt na internetu! Tisti ki dajejo to na internet niso fani ampak pošasti. Jaz nisem več pripravljena nadaljevati z tem in se ne mislim več vračati na forum ker nočem gledati kako grdo govorite o ljudeh ki ih imam rada.
Resničnim fanom pa sporočam da sanjajte in verjemite vame. Za vas bom vse delala srcem ampak vedno bom branila mojo svobodo, katere mi ne bo nihče vzel saj je neprecenliva.

Ni komentarjev: