nedelja, 30. marec 2008

Dulce na UniForumu

Na forumu je bila tudi Dulce Maria. Njene poste v oiginalu si lahko ogledate z klikom na naslov sporočila.

1. Brazilija, Španija,Čile,Kolumbija,Mehika,Srbija,Izrael,Romunija
Ahhh!!!! V ZDA, Kostariko, Peru, Argentino, Ekvador, Bolivijo, Francijo in Slovenijo bomo šli kmalu, v Brazilijo, Čile, Venezuelo, Bolivijo in Španijo pa mislim da junija al neki takega. ampak 100% gremo. Vrjamite, da umiramo od želje da bi obiskali vse te države in da hočem odpisati vsako temo posebej ampak se mi vrne sporočilo in mi ne pusti zato vam odgovarjam tukaj.
In še za knjigo - pomagajte mi pisati ljudem da bolj pohitijo in jo izdajo v več državah.

2. Prijatelji sem že nazaj!!!

Ola! Problem je bil v tem, da sem spet zgubila moje geslo. Kako stee?
Samo sem se hotela zahvaliti za vso podporo, ki ste jo dali moji knjigi in ker ste vrjeli v naše norčije in res upam da vam je knjiga všeč. Pa še malo v realnost. Vsi smo ljudje in en dan imamo dober, drugi slab ampak to je normalno. Zato moremo odpuščati, deliti ljubezen, biti pripravljen, pisati, plesati, se smejati, peti, se osredotočiti na to kar najboljše znamo in najpomembnejše imeti vero. Čeprav se sliši smešno, vera premika gore. In ne pustiti da vas strah potepta! uporabite ga kot motor!

rada vas imam

ps. pustite komentarje knjige in koncertov ker me zelo zanima kaj si mislite o njih.

Ni komentarjev: