četrtek, 6. marec 2008

Chat z RBD

Preveden chat z RBD (Ne piše vse)

Dulce je res da si si naredila piercing na popku?

Ja.

Kdaj in kam boste prišli v Brazilijo?
Šli bomo v dosti krajev, vrjetno bo turneja po Braziliji Aprila in Maja čeprav še vedno ne vemo točnih datumov.
Dulce: Nam je všeč da tudi ljudje iz Srbije prihajajo na forum.

Katero šalo na koncertu ste si najbolj zapolnili?
Šalo v Puerto Ricu. posnetek imate na DVDju Que hay detras de RBD.

Dulce, kje vse bo izšla tvoja knjiga?
Zaenkrat je samo v Mahiki, ampak 14.3. bo tudi v Venezueli, Kolumbiji in Argentini. Jaz si želim da izide tudi v Španiji, ZDA in celi latino Ameriki.

Vztopaste pogosto na foume?
Ja včasih vstopimo a ne moremo vsem odgovorit. Aja pa še nekaj! Ne se kregat na forumih! Mi želimo mir med forumi! Mir in Ljubezen!

Anahi, boš odprla trgovino tudi v Španiji?
To bi si zelo želela, ampak je sedaj na voljo le v Mehiki in na internetu. www.anahiworld.com

Kdaj pridete v Romunijo?
Maja.

Poncho, povej nam kaj o filmu (Volverte a ver)
Snemal sem ga v Meihki in Argentini. Sedaj je v predprodukciji ampak konec leta bo že končan. Vztopite kaj na forum od Volverte a ver!

Kakšne plane imate po turneji?
Christopher: Ne vemo. Mogoče bomo posneli film.
Dulce: Pedro se že zanima za film a mora bit dober, tako kot je bila telenovela Rebelde in RBD.

Christopher, kaj ti pomeni ta zapestnica črna ki jo trenutno nosiš?
Jih je več. Črno mi je podaril brat. Drugo mi je podaril fan in ker sem mu obljubil da si jo ne bom dal dol si jo še nisem.

Katero darilo od fanov vam je najbolj ostalo v spominu?
Christian: Meni je Maricruz podarila zapestnico na kateri piše All you need is love in mi veliko pomeni.
Anahí: Jaz se želim zahvaliti "Las Charritas" ker mi vedno delajo zelo izvirna darila.

Če ne bi bili pevci kaj bi počeli?
Poncho: Pilot.
Mayte: Jaz bi odprla reklamno agencijo ali pa bi plesala balet.
Anahí: Bi delala v vrtcu.
Dulce: Imela bi "studio" in notri bi slikala, pela .. vse
Christian: TV program Christian kjer bi jaz delal vse!
Christopher: Gasilec, policaj.

Anahi imaš fanta?
Ne.

Kdaj pridete v Kolumbijo?
Kmalu. Prav tako gremo v Argentino, Čile, Bolivijo in Japonsko - zakaj pa ne?

Kaj vas jezi da se je objavlo?
Maite: Laži, trači .. to je zgubljanje časa..
Anahí: V oddaji El Gordo y la Flaca ki so objavljali same bedarije.

Berete revije s trači?
Anahí: Samo kar se tiče Britney.
Dulce: Ko je blo o Heat Ledger sem kupla vse revije ker so mi zelo všeč.

Poncho imaš res punco iz Španije?
Ne, nimam punce. Ampak ne bi bilo slabo imeti kakšne Španke.
Christopher: Ima Španca hahaha.

Po turneji se boste razšli?
Poncho: RBD je ustvarjen za ljudi in dokler boste z nami, bomo ustrajali!

Imate kakšno neuresničeno željo?
Christopher: Jaz imam še vedno dosti želja. Kot naprimer odpret en velik Skate Park in pomagati svetu kot se le da.Yo todavía tengo muchos sueños.

Maite, kako se počitiš sedaj ko poješ novi singel?
Super! Je prvič ko imam enio tako pesem in hvala vam, da ste jo izbrali za singel. malo sem živčna ko pomislim na to da mi mogoče ne bo uspelo ampak upam da vam bo všeč!

Zakaj ste se združli z LNB Timbiriche?
Nevemo .. Katero je naslednje vprašanje? Ne ne se hecamo! Oni odpirajo naše šove v Ameriki in všeč nam je da lahko z kom delimo kar smo doživeli.

Vam predstavljajo konkurenco?
Christopher: So zelo dobri ljudje in imajo dobro glasbo in se super razumemo.
Dulce: Oni so čisto drugačen projekt kot mi. In med nami ni nič slabega, samo dobro!

Če bi lahko izbrali samo eno osebo nasprotnega spola koga bi in zakaj?
Maite in Anahi: Christian

Anahi, kaj misliš o pesmi Yo so creo en las hadas? (pesem napisana za Any od fanice)
Anahí: Zelooo je lepa. Celo zjokala sem se zraven.

Christopher, kako kaj z tvojo knjigo in o čemu bo?
Izšla bo leta 2024 hahaha. Mogoče bo izšla konec leta ker hocem da bo dobra. Govorila bo o skupini RBD in izkušnjah. Se mi zdi super da vam lahko nekdo pove to kar je doživel.

Koliko otrokov hočete?
Dulce in Anahí: Dva tri ali štiri.

Poncho: 20 - za naredit nogometno ekipo. najprej enega potem pa bomo videli ..

Maite: Dva - punčko in fantka .. nene naj bo tako kot Bog hoče.

Zakaj ne posnamete Empezar desde cero v portugalščini?
Anahí: Ne vem. Mogoče ga bomo...
Christian: Težite malo Pedru Damianu!

Kje bi radi nastopali?
Dulce: Italija, Japonska, Portugalska..
Anahí: Argentina, Izrael, Srbija, Slovenija, nemčija in Švedska.
Christian: Francija

Kaj je bilo najbolj čudno darilo ki so vam ga dali?
Christopher: WC papir (ne uporabljen). Je bilo pismo :)
Maite: Ene punce so si tatuirale naša imena waaw.
Christopher: Ena punca si je tatuirala zadnjico.

Koga obožujete?
Maite: Rickyja Martina.
Any: Shakiro. Alico v čudežni deželi, Peter Pana, Telebajske, Beatlese.
Poncho: The Killerse.
Christopher: Michael Jacksona.


kaj najprej opazite na nasprotnam spolu?
Mayte: Roke.
Anahí: Najprej oči potem srce.
Dulce: Pogled, ker tam se vidi dosti stvari.
Christopher: Nasmeh. Potem jo spoznaš in vidiš če ti je všeč.
Poncho: Vse. oči, vse ... odvisno od človeka.

Poncho: Hvala univision.com da nam je pustil biti z vami.
Christopher: Vrjamite! BELIVE
Christian: Latinoameričani moramo biti enotni!

4 komentarji:

Unknown pravi ...

hola sm mojca iz slovenije .rada bi uprašala kdaj pridete v slovenijo pa kam?

Unknown pravi ...

no še enkratsm jz.dulce men si ti tok kul ej a mi plis upišš mal tvoje življenje?plis ej sory če sm tečna

Anonimni pravi ...

ŽIVJO!SEM MIA IZ MARIBORA. JAS BI TE VPRAŠALA ČE IMAŠ MSN IN ČE MI GA DAŠ!

Anonimni pravi ...

los adoro todos rbd!