sreda, 25. junij 2008

Anahi zanika operacijo kar na UniForumu

Tokrat se je Anahi oglasila na forumu, da bi zanikala operacijo prsi. Tokrat je sporočilo napisala na forum Anahi&Alfonso in s tem dala veselje traumadam por los A's. Če želiš videti sporočilo v originalu klikni tukaj.

Pozdravljeni vsi na tem forumu!

Ola prijatelji, kako ste? Upam da je vse OK. Veste mogoče vi kaj se dogaja na mojem forumu, saj jaz ne morem vstopiti? Prišla sem, da vam povem da sem vsa mm...auch! hehehe sem že vredu in hvala da vas toliko skrbi zame. Umiram od smeha ko vidim kaj vse si zmišljujejo na programih z trači .. zdej sem si še bolj prsi povečala!!! neee že v nedeljo so napisali da sem si operirala nos, sigurno sem si tudi liposukcijo nardila in popravla vse moje gube .. ne vem kako ampak kot očitno sem si po njihovo popravla vse v enem tednu hahaha. Res ne morem verjeti da taki ljudje ki govorijo slabo o celemu svetu potem pridejo domov in dajo jest svojemu otroku, grdo ne? Ampak Ok, mediji so ena slabih stvari ki jih morajo slavni prenašat da lahko delajo kar imajo radi. Govorijo slabo o tebi, nič jim ni všeč in če jih pošlješ k vragu ko te sprašujejo neumnosti je še hujše. Zato sem se odločila da se v takih primerih raje umaknem in se zabavam, saj smo zato prišli na svet. Čeprav me ni bilo dva dni s skupino in sem si zelo želela iti na MTY še ni pomenilo da je konec zabave! vsi ste se zabavali s Ponchitom, Dul, Chrisom in bebejem. To je zelo lepo saj oni imajo veliko talenta in magije, da osvetlijo katerikoli kotiček.
Z najlepšimi željami in poljubom se poslavljam.
bye bye in še enkrat hvala!
any.

Ni komentarjev: