sobota, 28. junij 2008

Maite Perroni je pravi angel

Čeprav v telenoveli Cuidado con el angel igra dekle z velikim srcem, pravi da je v življenju taka kot vsi ostali - ima veliko prednosti in slabosti.

V telenoveli igraš zelo dobro dekle - skoraj angela. Si taka tudi v resničnem življenju?
Sem punca kot vsaka druga - imam prednosti in slabosti. Mislim da ima vsak človek v srcu nekaj dobrega, ima pa tudi potrebo po močnem karakterju, da lahko gre naprej.
Pri našem delu je slabo to, da imaš malo časa ki bi ga lahko preživel z družino in ljudmi ki jih imaš rad - čeprav so vedno v tvojem srcu.

Kaj ti pomeni delati s ljudmi, ki imajo več izkušenj kot ti - kot naprimer Anahi?
Od njih se lahko dosti naučim saj ni za brezveze pred kamerami že 23 let. Ko sem prišla v RBD, nisem imela nobenih izkušenj z nastopanjem na odru, zato sem mogla zbrati veliko poguma in dati dvakrat več od sebe, da sem bila lahko na nivoju drugih.

Kako si dobila priložnost za igranje v Rebelde?
Jaz sem študirala na CEI (Televisina šola za igralce) dve leti in pol. Tam je bila tudi avdicija katere sm se seveda udeležila in po nekaj poskusnih snemanjih so nam povedali kdo bo igral.

Kako se je tvoje življenje spremenilo?
Najprej bi rada povedala, da to delo rada opravljam, saj lahko počnem veliko stvari, katerim si prej nisem upala izpostaviti. Slaba stran je, da včasih moraš reskirati in nekatere stvari pustiti na strani, da lahko nadaljiješ z svojim delom.

Ti slava ustreza?
Ja, saj se ko si slaven dosti ljudi lahko identificira z tabo in to ti je všeč, saj vidiš da si ljudje uzamejo čas za videti kaj počneš. Slabost tega je, da včasih se počutijo več kot ti in se začnejo obnašati drugače. Se ti približajo in ko te niti ne poznajo dobro, začnejo o tebi širiti laži.

Je dobro ali slabo imeti sodelovca kot je Christian?
On je bil vedno angel v mojem življenju, saj sem z njim delila veliko stvari. ne najdem pa nobene slabe strani tega saj ga imam zelo rada!

S skupino RBD zelo veliko potuješ. To pa more bit nekaj lepega..
Seveda je, saj spoznaš veliko krajev, različnih ljudi in načinov življenja. Slabo tega je le, da pogrešaš dom in družino. Po enem mescu potovanja si zaželiš mamine sladice in spanja v svoji postelji.

Pozirala si za moško revijo. kaj ti je bilo všeč in kaj ti ni bilo všeč pri tej izkušnji?
Najbolj so mi bile všeč slike. Čeprav so ljudje govorili "je pozirala za moško revijo" ni bilo slikanje nič takega. Slikana sem bila na zelo mirni plaži.. Všeč mi ni bilo, da so si ljudje takoj začeli izmiščjevati trače kot so: "pozirala bo za Playboy!" kar seveda ni res.

Kako se počutiš igrati ob Williamu Levyju?
Zelo zadovoljna! Najbolj mi je všeč ker je zelo zainteresiran in bi rad ustvaril čim bolj realno zgodbo. Zelo je lepo sodelovati z njim in vsemi ostalimi.

Kaj lepega si ugotovila odkar si igralka?
Da ko delaš stvari z ljubeznijo, ne boš nikogar prizadel.

In kaj slabega si odkrila?
Zavidanje in ljubosumje. Mislim da moramo vsi razumeti, da je to naše delo in ko rečejo "rez" nadaljuješ z svojim življenjem. Še vedno obstajajo taki ljudje, ki tega ne razumejo.

Še nekaj podatkov o May:
Ime: Maite Perroni Beoriegui
Darum rojstva: 9.3.1983
Kraj rojstva: Mexico D.F.
Višina: 1,60 m

Ni komentarjev: