petek, 6. junij 2008

Rebelde še tretjič!

Slovenijo je zajela prava RBD manija. Ker sta oba koncerta, ki bosta 4. in 5. septembra v Hali Tivoli v Ljubljani, razprodana, so organizatorji potrdili še tretji koncert.

Zasedba RBD je obnorela najstnike po vsem svetu, sedaj pa je dokončno obnorela tudi Slovenijo. Nastali so v okviru televizijske uspešnice Rebelde. Njeni glavni igralci Anahi, Dulce, Maite, Alfonso, Christian in Christopher so kmalu presegli svoje fantazijske televizijske like ter v resničnem svetu pop glasbe doživeli vrhunski uspeh. Televizijska nanizanka Rebelde je izjemno gledana tudi pri nas, na Kanalu A.

Le dve leti sta bili potrebni, da so RBD postali vodilni pop fenomen na svetu. Debitirali so decembra 2004 z albumom Rebelde, ki je izšel pod okriljem diskografske hiše EMI. Lansko leto, v novembru, je izšel zadnji, peti studijski album skupine RBD, na katerem je 13 novih skladb.

Organizatorji koncertov RBD v Sloveniji so potrdili novi, dodatni termin koncerta te skupine. Ta ne bo v sredo, 3. septembra, temveč v petek, 5. septembra, ob 15.30. Torej bosta ta dan dva koncerta. To je bila namreč edina možnost glede na razpoložljive termine skupine RBD. Organizatorji bodo glede na zgodnjo uro koncerta poskrbeli za primerno zatemnitev dvorane, da obiskovalci ne bi bili prikrajšani za svetlobne efekte.

Predprodaja za še en koncert skupine RBD se prične v ponedeljek, 9. junija, 2008 ob 12. uri.

Vir: 24ur.com

4 komentarji:

KatjaB pravi ...

Rada bi opozorila na to, da kar se trenutno dogaja z obiskom skupine RBD sramotno za Slovenijo. To da organizatorji enostavno niso mogli pripraviti koncerta na stadionu ni ravno najbolj spoštovanja vredno. Čeprav sem vesela za vse, ki so si lahko ogled koncerta zagotovili z nakupom vstopnice za 4.9 in sedaj po novem še za 5.9 ob 15:30 pa sem razočarana, jezna in žalostna da bom jaz (in ostali, ki so kupili karto za 5.9.ob 20h) prikrajšana. Kako je mogoče, da tisti, ki smo se za karto najbolj zagrebli in smo očitno največji fani sedaj prišli na vrsto zadnji :-(?Jaz sicer verjamem v skupino, da na vsakem koncertu odpoje in odpleše po najboljših močeh, ampak so samo ljudje. Sem mnenja, da bi mogli zato vsi mi dobiti še kakšno boniteto. Naj opozorim, da se vse to ne bi zgodilo, če bi le organizatorji pred koncertom naredili raziskavo koliko ljudi bi si ga ogledalo. Toda, kako so lahko mislili,da jih bo samo 5000, če so pa prodajani albumi skupine na prvih 6 mestih lestvice??!!?

Damjancy pravi ...

mogoče katjab nismo usi čist u metu doma in ne moramo takoj po karto! pa smo vndarle zvesti FENI!

KatjaB pravi ...

Saj sem napisala, da sem vesela za vse, ki so si sedaj kupili karto in bodo lahko uživali v koncertu, ampak po drugi strani se mi pa to ne zdi ok, da bom sedaj jaz zadnja na vrsti. Najbolj krivim organizatorje (kar sem napisala že v prvem komentarju). Drugače pa si tudi jaz nisem sama kupila karto, ker nisem bila v Lj. Kljub temu vem da bom v koncertu uživala, kar želim tudi tebi.

Anonimni pravi ...

ja men se tut zdi d je to mal pretiran..ali bodo oni to sploh zmogli.jaz ne verjamem..mislim d bodo rbd zasovrazl slovenijo ker so jim dali tako natrpan vveseli pa bodo zaradi fanov