torek, 3. junij 2008

RBD so se vrnili iz ZDA

Oboževalci skupine RBD, so svoje idole ponovno pričakali na letališču v Mexicu. Med potjo je Maite povedala nekaj o prihajajočem filmu. "V načrtih imamo smenanje v drugi polovici leta. Mi zaenkrat ne vemo še dosti saj je Pedro ta glavni in nas malo po malo obvešča o čem se bo šlo, kdo bojo posebni povabljenci itd." Na vprašanje koga želi kot posebnega "gosta" ni znala odgovoriti.

Dulce Maria je zatrdila, da zaenkrat ni pripravljena na snemanje telenovele. "Zaenkrat ti lahko povem da imamo dosti obveznosti z skupino, drugače pa bo moj naslednji projekt film Una vez mas katerega bom začela snemati Septembra."

"Nasprotno! Vedno mi je všeč saj se vedno lepo obnašate in hvala vam saj tako pomagate skupini" je Poncho odgovoril na vprašanje če ga moti da ga intervjujajo. Za konec je še povedal da zaenkrat nima punce.

Christian Chavez je še enkrat ponovil, da zaenkrat ni pripravljen posvojiti otroka, saj Mehika na to ni pripravljena. "Jaz sploh nočem posvojiti otroka! Ne ne hec. Rekel sem že sestri da zanosi saj bi rad bil stric ne očka. Problem je v tem, da čeprav želiš dati otroku ljubezen bo njegovo življenje težko saj ljudje na to niso navajeni. Zaenkrat ves prosti čas posvetim svojemu partnerju in družini tako da za otroka nebi imel veliko časa. Tudi v bližnji prihodnosti ne vem če bi rad imel otroka saj bi se rad posvetil karieri, staršem in BJju."

Ni komentarjev: