torek, 29. julij 2008

Chat 40 principales

Na 40 Principales so pripravili chat z Dulce in Christopherjem. Vprašanja in odgovore si lahko preberete v nadaljevanju..

1. Christopher, imaš kakšen projekt konec tega leta?
Se glasbeno pripravljam saj je zame to zelo pomembno.
2. Film ki ga boste snemali, je kot slovo RBDja?
Ne, nikakor! Imamo plane tudi za dve leti naprej.
3. Poleg RBDja kakšne plane še imate?
Jaz bom posnela film z naslovom Una vez mas. Več od naslova še ne vem.
4. kaj pričakujete od turneje po Španiji? V katerem mestu bi najraje igrali?
Dulce: Nikoli nismo bili v Santiagu de Compostelo. Kraj poznam po knjigi Paula Cohela in zelo si želim iti tja.
Christopher: Želim si nazaj na Ibizo.
5. Kakšne plane še imate to leto?
Končati z turnejami.
6. Imate pripravljeno kakšno presenečenje za turnejo po Španiji?
Mogoče bomo pripravili nekaj novih pesmi. Na prvem koncertu bo še eno presenečenje ampak ga ne smemo izdati.
7. Dulce, si pevka, igralka, skladateljica .. kaj bi še želela biti?
Jaz počnem vse kar lahko. Rada bi se še bolj poglobila v to kar delam.
8. Eden od članov skupine Jonas Brothers je povedal, da bi si želel posneti pesem z vami. Kaj mislite o tem?
Osebno jih ne poznamo, vemo pa, da jim gre kar dobro .. brez problemov bi lahko posneli kaj skupaj.
9. Dulce, kdaj bo izšla tvoja knjiga v Španiji? Povej nam kaj o njej! Kako lahko dobimo vstopnice za backstage?
Nevem še kdaj bo izšel .. upam da kmalu. Nekaj knjig bom prinesla seboj na turnejo. Knjigo sem pisala od enajstega do enaindvajsetega leta, v dobrih in hudih časih. O vstopnicah za zaodrje pa ne vem nič hehe.
10. Kdo je še poleg Dulce napisal pesem?
Na albumu Empezar desde cero so pesmi ki so jih napisali Ucker, Poncho in Maite.
11. Kaj je najbolj zabavnega kar so vam podarili oboževalci?
Dulce: Meni so podarili košček Lune .. očitno se sedaj to podarja. Na enem drugem koncertu so nam dali zvezde z našimi imeni. Oboževalci vedo kaj nam je všeč in vedno zadanejo!
Christopher: Podarili so mi spodnje hlače, zvezdo…
12. Boste leta 2009 posneli CD?
Definitivno.
13. Katera španska jed vam je najbolj všeč? Katera mehiška?
Christopher: Obožujem gazpacho!
Dulce: Všeč so mi gazpacho, jamon jabugo, kruh (nevem kako je ona tu mislila kruh) .. od mehiške hrane pa so obema všeč tacos.
14. Kateri so latino pevci so vam všeč?
Christopher: Alex Syntek in Gloria Trevi
Dulce: Shakira, Alejandro Sanz in Mana
15. Kdaj boste imeli koncert v Mehiki?
Ne vemo kdaj ampak nbomo prišli.
16. Kaj vam je najbolj všeč na Špancih in kaj najmanj?
Dulce: Zelo so odprti, razgledani .. ni mi všeč da živijo tako daleč hehe!
Christopher: Vedno sem se dobro razumel z njimi in imam kar nekaj prijateljev iz Španije.
17. Če bi lahko odšli nekam za en dan, kam bi šli?
Dulce: Na otok od Lost. In da bi tam bili vsi igralci.
Christopher: jaz bi šel na Bali. Ko sem bil majhen sem vedno gledal slike in mi je bilo zelo všeč.
18. v življenju ste dosegli vse. Imate slavo, denar, oboževalce po svetu .. kaj vam še manjka?
Christopher: Dosti stvari mi manjka a sem zelo zadovoljen z tem kar imam.
Dulce: najbolj pomembno je biti dobro na čustveni ravni, saj ko je tam mir, si lahko vesel.
19. Dulce, kdaj boš začela z snemanjem filma in kaj misliš o tem da bo z teboj igral Edgar Ramirez?
Še vedno ni datuma in koliko jaz vem, z mano ne bo igral Edgar.
20. Še vedno imate peluša kakšnega iz otroštva?
Christopher: jaz že osem let shranjujem ostanke zlomljenih prvih skejtarskih desk.
Dulce: Jaz sem imela opico ampak sem jo podarila bivšemu fantu.
21. Dulce, z koliko bo ocenila Christopherjeve poljube?
Christopher: 10 haha. Dej no povej po resnici, ne zato ker sem jaz tukaj!
Dulce: 10 hahaha.
22. Kateri španski glasbeniki so vama všeč?
Dulce: všeč mi je Bebe, Ella baila sola, El sueño de morfeo in Chambao
Christopher: Meni je všeč pesem Vanese, kateri je naslov Aun no te has ido.
23. Kdo oblikuje vaše obleke za koncerte?
Dulce: Prijateljica Liliana Boker
Christopher: Meni jih jaz haha.
24. Boste posneli drugo sezono RBD la familia?
Ne, saj ni časa!
25. Če bi bili na samotnem otoku, katero osebo drugega spola bi vzeli seboj?
Christopher: Maite, saj je kot mama skupine.
Dulce: Jooj ne vem .. predlagajte!
26. Pogrešate kaj kar ste počeli preden ste postali slavni?
Christopher: Ne .. ker sem še vedno tak kot sem bil. Vedno sem bil bolj zadržan, nisem dosti na televiziji - v oddajah kjer govorijo trače .. in tako imam še vedno nekaj intimnosti. Imam srečo!
Dulce: Imeti fanta brez da bi si izmišljali trače.
27. Kaj je najlepšega, kar so vam rekli?
Christopher: Kako dobro igraš bobne!
Dulce: Te je bolelo .. ko si padla iz neba? Hehehe
28. Bi se slekli z dobrim razlogom?
Christopher: Za 8 000 000 dolarjev hahaha. Ne ne nebi se slekel za nič.
Dulce: Po moje nebi naredila tega.
29: Dulce, kdo je bil tvoj navdih za pesem Te daria todo?
Moje bivše ljubezni hahha.
30. Je pesem Te daria todo odgovor na pesem Sueles volver?
Dulce: To je bila sigurno kakšna vondy.
Christopher: Bi bilo lepo ampak ni res.
31. Kaj počnete z darili, ki jih vam podarijo oboževalci?
Dulce: Jaz ih shranjujem v eni sobi saj jih je dosti. Tiste ki so mi najbolj všeč pa nosim.
Christopher: Jaz dam nekatere svojim psom haha .. zveni slabo ampak jaz imam svoje pse zelo rad in moja mama tudi. Mislim da celo več kot mene…

Sem Dulce, rada bi se vam zahvalila za podporo in ljubezen. Zelo vas imamo radi! Sledite vašim sanjam in ne pustite drugim da vam ukazujejo.
Christopher. Hvala vsem fanom ki ste bili tukaj in nas podpirate. Upam da nas boste še naprej.


Vsi ki bi si radi prebrali vprašanja in odgovore v španščini, lahko to storite tukaj.

Ni komentarjev: