torek, 15. julij 2008

Chat z RBD

Za vse tiste, ki si včeraj niste ogledali chata z RBD na strani Univision.





Tukaj si lahko preberete nekaj odgovorov na vprašanja:

1. Kdaj izide naslednji CD v angleškem jeziku?
Christian: Zaenkrat še nimamo v planu snemanja nove plošče v angleščini, saj trenutno promoviramo naš tretji singel Y no puedo olvidarte.
2. Dulce, kaj si misliš o Trendys?
Da ste nore in vam pošiljamo pozdrave!
3. Kaj si boste oblekli za rdečo preprogo na PJ?
To je presenečenje! Nismo še imeli časa izbrati tako da niti sami ne vemo.
4. Ste kdaj pomislili, da bi šli vn v uniformi?
Vsi: Dobra ideja!
Christian: Ja, v gasilski uniformi.
5. V katerih vlogah Pufijev se vidite (Pufiji - Smrkci)?Christian: Pitufina je Anahi, jaz sem tisti iz ogledala, Poncho tisti iz narave, Ucker tisti od presenečenj, Dulce pa je Gargamel.
6. Imate plane iti na Portugalsko in v Brazilijo letos?
Dulce: Konec leta gremo v Brazilijo, Portugalska pa še ni v planih.
7. Kaj je najlepšega kar vam je kdaj rekel fan?Christian: Najlepše je, ko govorijo o svojih izkušnjah in o tam, kako so z našo pomočjo nekaj dosegli.
8. Kako se ukvarjate z ekologijo?
Christian: Jaz vsak mesec doniram denar Green Peacom.
Anahi: Jaz tudi doniram. Vsi lahko začnemo z ekologijo v naši hiši, tako da ločujemo odpadke, sadimo drevesa, ne pretiravamo z uporabo vode...
Poncho: Potrebno je paziti na živali.
Dulce: Vse je na mladih. Vi ste nas naučili, da veliko število ljudi lahko upliva na nekaj zato probajte šparati z vodo in elektriko. Če bomo mladi pazili na vse to se bo razlika opazila.
Anahi: Ne kaditi! Jaz ne kadim več in se zato bolje počutim!
9. Christian, zakaj si si odstranil piercinge?
Imam še ene na bradavičkah – hecam se. Tistega na obrvi sem se naveličal, ker sem z tolkimi stvarmi na obrazu že spominjal na Limp Bizkit, tisti na ustnici pa mi je odpadel sam.
10. Če bi si kaj spremenili, kaj bi si? (lasje...)
Dulce: Predlagajte nam, pošlite vaše predloge!
Anahi: Jaz sem si mogla danes narediti franze ker sem imela mozolj na čelu. Ampak res .. predlagajte nam. Samo naj bo kaj realnega ne pa npr. Zeleni lasje..
Poncho: Jas sem leta 2001 imel pobarvane lase ampak sem si ih razbarval. Lahko pa bi se vsi pobarvali v zeleno!
11. Če bi bilo vaše življenje film, katera vloga bi bili?
Anahi: Jaz bi bila Hanna Montana. Nene bla bi Giselle ker smo si zelo podobne.
Christopher: Jim Carey.
Poncho: Robert Downey.
Christian: Edward Norton.
Dulce: Maite bi bila Monica Bellucci.
12. Kako si se predstavljate 10 let starejše?
Christian: Veseli. Poskušamo izbolšati svet.
Christopher: Vsi z Botoxom.
Anahi: Rada bi bila poročena in imela otroka. Sedaj to še ni mogoče ampak čez 10 let pa bo.
Christopher: Rad bi nadaljeval z glasbeno kariero. Ne vem če bi bil že poročen ampak vsaj punco bi rad imel.
Dulce: Jaz mislim da so 30a leta najlepša leta za žensko. Upam da bom dobro, rada bi nadaljevala z glasbeno kariero, rada bi potovala in imela fanta.
Poncho: Jaz bom dosti delal. Rad bi pel in igral saj me to veseli. Če bo prišla kakšna punca umes tudi prav.
Christian: Jaz bi rad pomagal, igral in pel. Upam da bom lahko pomagal dosti ljudem
13. Kateri so vaši plani to leto?
Šli bomo v Kolumbijo, Španijo, Slovenijo, Srbijo, Brazilijo, Argentino itd.
14. Kako se počutite sedaj, ko maite igra v telenoveli?
Anahi: Zalo smo veseli, saj vemo da si je tega zelo želela. Vseh pet jo podpiramo.
15. Bo druga sezona RBD La Familie?
Christopher: Nimamo še v načrtih.
16. Dulce, kaj meniš o traču da si noseča?
Dulce: Nič saj ni res. Niti ne vem kdo bi lahko bil očka.

Ni komentarjev: