petek, 18. december 2009

[Anahi] Razkriva Božične detajle

Darila so glavni del Božiča in dobre želje za Novo leto spadajo zraven. Anahi pri vsem tem največ pomeni namen.

"Le komu ni všeč če dobi darila. Jaz sem se že kot punčka vznemirila zaradi vsake stvari. Bila sem zelo razposajena in ko so me nekoč za Božič kaznovali, sem za dariklo dobila le paket čingumov. Naučiti se je potrebno, da so detajli tisti najpomembnejši in da cena darila ni tudi odsev čustev", pove 26-letna bivša članica skupine RBD.

Med prepolnim urnikom, ki je razlog uspešnega solo CDja Mi Delirio si Anahi rada uzame trenutek časa za pogovor o najlepšem delu leta.

"Za najmanj en teden ustavim vse stvari in se tako posvetim le družini in tistim, ki jih imam rada. Nakupim darila in jih lepo zavijem, dodam kakšna pisma in misli. Povem jim, kako pomembni so zame in kako jih obožujem. Povem vam, da se počutim kot največja srečnica ker jih imam".

"Vedno grem v podrobnosti saj včasih majhen detajl pomeni več kot najdražje darilo. Kaj služi podariti nekaj dragega če jim ni všeč in tega ne bodo znali spoštovati", še doda pevka Mi Deliria, ki je njen prvi solo CD po razhodu skupine.

Pevka svojim oboževalcem priporoča, da se med nakupovanjem ne prepustijo preveč ter raje dobro premislijo, kaj bodo storili.

"Podarite kaj, a z zavestjo. Jaz bi mojim prijateljem, naprimer ex RBDjevcem podarila mojo ljubezen in prijateljstvo. Dala bi jim eno pismo z mislimi, na katerem bi pisalo vse kar mi pomenijo in kako pomembni so zame. Povedala bi, da imajo nekaj najpomembnejšega kar lahko dam in to je prijateljstvo".

"Ne vem kako povedati..mislim, da smo darila naredili zelo površna. Današnji ljudje živijo z mislijo na to, kaj bodo podarili. Jaz sem zelo vesela če mi kdo v družini kaj podari, a bolj sem počaščena ko vem, da imam njihovo ljubezen, toplino in stabilnost. To mi res veliko pomeni".

Za naslednje leto, Anahi načrtuje z nadaljevanjem promoviranja novega CDja. Sama pričakuje zalo dobro leto in to rada zaželi tudi drugim.

"Rada bi nazdravila ljudem, ki imajo dobro srce. Želim si deželo z manj lažmi, nestrpnosti in prerekanj. Tej prazniki so idealni za pozabo vse jeze. Zelo občudujem ljudi, ki znajo odpustiti in reči -oprosti mi-".

"Sem zelo pozitivna oseba in rada sem obkrožena z pozitivnimi ljudmi. Vse to je nalezlivo in dobro je biti prijeten in pozitiven. Upam, da bo v letu ki prihaja več dobrih kot slabih novic, saj je leto 2009 imelo preveč slabih", je še dodala rjavolasa Any.

Ni komentarjev: