petek, 18. december 2009

[Anahi] Zbežala bo na WC

Včeraj se je poročila Gloria Trevi in v nadaljevanju si lahko preberete intervju z eno izmed družic, ki ga je nekaj dni prej objavila stran Esmas.

"Zelo sem hvaležna Glorii ker me je prosila, da ji predam šopek. Ponavadi to mesto pripada najbližjim prijateljicam in sestričnam. Hvaležna sem ji tudi, ker mi je napisala pesem za moj nov CD", pove mlada Anahi.

Pevka je tudi jasno povedala, da bo z veseljem predala šopek, a ko bo čas za lovljenje bo zbežala.

"Ko bo Gloria vrgla šopek bom šla na WC. Zame je še prezgodaj saj moramn obiskati še veliko držav kjer bom pela. torej počela kar imam najraje".

Komentirala je pa tudi cenzuro videospota na spletnem portalu Youtube.

"Nisem bila naga ne nič podobnega. Mislim, da so se usrašili une podgane na začetku ker drugo res ne vem kaj bi lahko bilo provokativno", je še dodala.

Ni komentarjev: