nedelja, 16. avgust 2009

[Alfonso] Uresničile se mu bodo sanje

Alfonso Herrera bo kmalu lahko izpolnil ene svojih največjih igralskih sanj: upodobitev nogometaša v televizijski seriji, ki se bo začela predvajati naslednje leto, ko bo potekalo praznovanje svetovnega prvenstva v Južni Afriki.

Projekt imenovan "El Diez" je že dobil zeleno luč, tako da bodo februarja začeli z delom, je povedal igralec in pevec.

"Pravkar so mi povedali, da že imamo dobre novice in, da bomo začeli že februarja. Sem zelo vznemirjen, gre za projekt, ki sem ga iskal, za katerega sem se boril ter prepiral. Pustil pa si bom tudi zrasti lase", je povedal Herrera.

El diez, ki jo producira Emilio Diez Barroso in njegovo podjetje NALA bo govorila o problemih, s katerimi se sooča nogometaš zaradi slave.
Serijo bo režisiral Noé Santillán, druga dva glavna igralca pa bosta Sandra Echeverría in Julio Bracho.

"Resnično je moj lik zelo zanimiv, poleg tega pa sem vznemirjen, saj imam zelo rad nogomet", je razkril Herrera, ki je zvesti spremljevalec nogometnega kluba Pumas.

Za zdaj bivši RBD-jevec nadaljuje s snemanji telenovele "Camaleones" ob Belindi. Igralci telenovele "Camaleones" dlajo zelo trdo, v povprečju pa so na prizorišču snemanja 12 ur dnevno.

Alonso je prejšnji petek klepetal s KIOSKO-om kot del promocije za serijo "Tiempo final", za katero je posnel eno epizodo.
V projektu, ki ga producira kanal Fox in Pedro Torres je igral v zgodbi "El billete" ob svoji punci Damayanti Quintanar in Luisu Fernandu Peña.
"Tiempo final" se bo začel predvajati na kanalu FX to sredo, na Canal 5 pa bo prišel leta 2010.

Trailer serije El diez

Ni komentarjev: