petek, 28. avgust 2009

[Ucker & Chris] Pustila sta sporočila

Ucker se že dolgo časa ni oglasil a sedaj nas je prav prijetno presenetil z svojim sporočilcem na facebooku (22.08.09):

  • Delam na Cadabri in moji glasbi! zelo vas pogrešam!
trabajando en Cadabra y en mi musica! los extraño mucho!

Prav tako pa je tudi Guillermo danes pustil sporočilo na twitterju, ki je namenjeno vsem Ucker-jevim fanom:

  • Poslušam prvo pesem od Christopherja za Cadabro! Ne veste, kako ponosni boste na Christopherja!!!!!
escuchando la primer canción de Christopher para Cadabra! No saben lo orgullosos que estarán de Christopher!!!!!

Seveda pa na svoje fane ni pozabil niti Chris, ki je pustil kar nekaj sporočil na svoji twitter strani v zadnjih dneh:

26.08.09:
  • Dobrodošli na mojem twitterju!!!!!!!
  • Pišem pesmi
  • Zaustavil sem se, ne morem dokončati ene pesmi aaaaaaaahhhhhhhhhjajaja kontroliraj se, umiri se
  • "TVOJ PRAVI JAZ JE TISTI, KAR RESNIČNO SI, NE KAR SO IZ TEBE NAREDILI."
  • OK jutri bo nov dan hahaha ljubim vas fantje in punce in bodite vsi dobrodošli na mojem twitterju (kjer se bom lahko izražal in delil vse, vse =)
27.08.09:
  • doberrrrrr daannnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!! hvala življenju za še en dan
  • V telovadnico, ljudje moji, da nadaljujem dan
  • Ura petja in potem skladati pesmi s samom (iz camile)
  • Grem snemati svojo ploščo 15. okotobra V ITALIJO!!!!!
  • ZAMISLI SI NOVO ZGODBO ZA SVOJE ŽIVLJENJE IN VERJEMI VANJO...
  • KONČUJEM DVA HITA S SAMOM, EN JE HIMNA ZA SVOBODO ZA VELIKO LJUDI WOW IN DRUGA KAJ VAM LAHKO REČEM
  • grem večerjati takitose mmmmmmmmm takoj pridem muack
  • Vrnil sem se, grem spat. Hvala vsem za twts brazilija kmalu se vidimo (so presenečenja za pocket show) in vsem dragoste in ljubim VAS
  • ZA ČUDEŽE NI NOBENEGA POJASNILA, VENDAR SE ZGODI ZA TISTE, KI VERJAMEJO V NJIH

28.08.09:
  • Dober dan ljubezni pojdimo v telovadnico
  • Jesti zdravo in nadaljevati skladati hahaha že je petek kakšen načrte imete vi, jaz zabavo emotov.
  • še vedno skladam pesmi in zabava je jutri ne danes jajaja

Če želiš pogledati orginalna sporočila od Chrisa klikni SEM .

Ni komentarjev: