sobota, 29. avgust 2009

[Anahi] Brani BJ

BJ Murphyja, bivšega moža Christiana Chaveza, smo ujeli na letališču v Ciudad de México. Vendar ko je BJ zagledal kamere je rajši zbežal, samo da mu ni bilo potrebno govorit o ločitvi s pevcem.

Čez nekaj minut se je pojavila Anahi, ki je povedala da BJ dela za njo poleg tega pa je tudi njen prijatelj: "Ima mojo 100% podporo v vsem kar dela."

Pevka, ki je že promovirala svojo pesem Mi delirio je povedala: BJ dela z mano, je moj frizer."

Treba se je spomniti, da je BJ že prej delal s skupino RBD in zato ni nič čudnega da sedaj dela za nekoga iz skupine.

"Zelo se imata rada. To se mi zdi zelo lepo, da čeprav nista več skupaj se še vedno imasta zelo rada in drug drugemu želita najboljše."

O ločitvi para, o katerem se je veliko govorilo zaradi govoric o varanju in nasilju v zvezi, je Anahi povedala da sta kljub ločitvi ostala v dobrih odnosih.

"Jaz nisem nikoli slišala, da bi govorila grdo drug o drugem."

Ni komentarjev: