nedelja, 21. marec 2010

[Anahi] Začela je s koncerti - 1. dan Monterrey

Naša vila Anahí se je vrnila v rodno Mehiko promovirat svoj drugi singel Me Hipnotizas in da bi imela tri koncerte, kot del svoje ture " Mi Deliro World Tour". TUKAJ imate nekaj fotografij Anahí, ki zapušča hotel v Mehiki skupaj s svojo sestro Marichelo, nečakinjo Ano Pau, prijateljico Mai Zepeda in skupino Matute.

Promo za koncerte - Mi Delirio - Mi Delirio, Para Que, Desperadamente Sola - Te Puedo Escuchar - Desperadamente Sola
Supernamorandome - Hasta que me Conociste - Mi Delirio

Anahi je tudi objavila nekaj novih statusov na twitterju:

@Anahi Yaestoy en monterrey!!! :) :) :) yeeeiii!! (sem že v Monterreju)
@Anahi Monterrey!!! Vamos a delirar!!! Yeeeeeeiiiiii!!!!! ( Monterrey bomo delirali!)
@macpuente: @Anahi VENGA MILLY CON TODO!!! TE AMO!!! Gracias hermana te amooo! (pridi Milly z vsem! Rada te imam! Hvala sestra rada te imam! )

Avtorica: !!!

Ni komentarjev: