torek, 9. marec 2010

[RBD] Glasuj za svojega favorita!

Spletna stran RitmosonLatino.com je objavila novo glasovanje. Tokrat lahko glasuješ za bivše člane skupine RBD in njihova solistična dela. Vprašanje je katero delo je najboljše od bivših članov skupine RBD?
Tokrat lahko glasuješ za Anahi in njen singel "Mi Delirio", za bebe Christopherja Von Uckermanna in njegov "Vivir Soñando", ki je uvodna pesem serije Kdabra, za Christiana Chaveza in njegov singel "¿En Dónde Estás?", za veveričko Dulce Mario in pesem "El Verano", ki je prav tako uvodna pesem telenovele Verano de Amor in za Maite Perroni (njen duet z skupino Reik) in singel "Mi Pecado", ki ga lahko poslušate kot uvodno pesem v telenoveli Mi Pecado.
Glasuj za svojega favorita.

Glasuj: TUKAJ !!

Rezultati @ 08.03.10 - 16:50hrs
Mi Delirio de Anahí - 46.22 % (551 Votos)
Vivir Soñando de Christopher Uckermann - 14.68 %(175 Votos)
Verano de Dulce María - 20.39 % (243 Votos)
En Dónde Estás de Christian Chávez - 6.21 % (74 Votos)
Mi Pecado de Maite Perroni y Reik - 12.5 % (149 Votos)

Ni komentarjev: