ponedeljek, 11. maj 2009

[Maite] Želela je spremeniti smer študija

Maite Perroni se je vedno izogibala škandalom in če se je že pojavil kakšen v zvezi z Williamom Levyjem, ga je hitro zanikala. Igralka je trenutno samska in njena edina obveznost so snemanja.

Posnela je reklamo za politično stranko Artido Verde Ectogista, a to je tudi vse, kar ima May skupnega z politiko. Pred kratkim je 26-letnica bila izbrana za eno izmed 50 najlepših Mehičanov.

Maite Perroni priznava, da ni bila ena izmed tistih, ki so že od majhnih nog sanjale o igralstvu. Nasprotno!Preden je bila sprejeta kot del igralske zasedbe Rebelde, je želela zamenjati smer študija in se vpisati na Merkadotehniko.

Redko kdo ve, da je bila avdicija za Lupito, Maitina zadnja priložnost, saj je bila tik pred tem, da preide na plan B in s tem na drugo fakulteto. Maite je študij igre dokončala in tudi v njej uspela. V nadaljevanju si lahko preberete intervju.

Brez dvoma, igralka za razliko od njenih igralskih kolegov, priznava: »Ko sem bila majhna nisem vedela, kaj bi rada počela. Hodila sem na težak plesa, igre,… Hodila sem na avdicije, a nikoli rekla: »Jaz bom igralka«. Tudi ko sem začela s tem, so se moji prijatelji čudili, a rekla sem: »To mi je všeč in zadovoljna sem« Sedaj sem se realizirala in počutim se popolno« pove.

Kdaj si se odločila za igralstvo?
Ko sem končala šol, sem si vzela šest mesecev prosto in probala ugotoviti, kaj bi rada počela v življenju. Med tem časom sem naredila avdicijo za vodenje oddaje Disney Chanel. Nisem bila izbrana, a me je to pripeljalo na igralsko šolo.

Kako si prišla v Rebelde?
Skoraj vse učence šole CEA, so peljali na avdicijo. Tam so bili Luis Pardo, Juan Carlos Munoz. Luis Luisillo, Pedro Damian in še kakšnih 16 ljudi. Prepričana sem bila, da me ne bodo izbrali. Po avdiciji so poklicali tri sošolke, a mene ne. Na moje presenečenje so me poklicali dva tedna kasneje in povedali, da sem notri.

Kako si novico sprejela?
Zelo sem bila vesela, saj sem že odhajala iz šole, ker sem mislila, da igralstvo ni zame.

Boš nadaljevala s petjem?
Trenutno bi se rada posvetila le igri. Petje je zame nekaj pomembnega, a mislim, da se moram še veliko naučiti in se bolje pripraviti.

Meniš, da je bil konec RBD-ja najboljša odločitev?
Ne vem. To je bil projekt, ki meje napolnil z srečo, uspehi in lepimi trenutki. RBD bom imela v srcu do smrti.

Si vesela, ker si del politične stranke?
Bolj kot biti del stranke, je bil to zame projekt, ki osvešča o ekologiji, globalnem segrevanju in podobnih stvareh. Del tega sem bila le zaradi sporočila. Imela sem tudi pogovor z ljudmi iz National Geographic, ki so mi povedali vse o klimatskih spremembah.

Ni komentarjev: