nedelja, 24. maj 2009

[Ucker] Intimni intervju

Si neposreden ko si želiš neke ženske?
Niti ne ker sem malo sramežljiv, ampak če je to potrebno, potem to naredim.

Katera je tvoja metoda osvajanja?
Biti jaz. Poskušam biti čim bolj pošten in vseeno mi je če s tem pokažem mojo sramežljivost. Raje tako kot priti k punci kot nek teleban in jo vprašat če gre takoj z tabo.

Kako tvoj romantičen večer postane uspešen?
Ko se komunikativno ujameva in razumeva vemo kaj pride.

Rad planiraš?
Odvisno od osebe ker lahko naletiš na punco ki je zelo romantična ali tako ki ji to ne pomeni nič.

So ti igračke všeč?
Ne. Mislim, da jih ne potrebujem.

Si jih kdaj uporabljal?
Osebno ne. Nikoli jih nisem potreboval saj se raje zabavam brez njih .. samo jaz in moja punca.

Si pomagaš sam, ko si osamljen?
Rečimo, da sem malo bolj zrel in sem to že prerastel. Ampak sem si ko sem bil mlajši.

Misliš da je to res odvisno od zrelosti?
Ne. To je vse odvisno od ljudi. Enim je to pač všeč, a jaz sem to prerastel. Sedaj sem raje z punco.

Raje kontroliraš situacijo ali se prepustiš?
Odvisno od partnerke a vseeno imam raje vse pod kontrolo.

Si v postlji romantičen?
Če misliš na sveče in vse to .. ja. Zelo lepo je ustvariti posebno vzdušje a ni nekaj kar bi stalno počel. Vse je odvisno od trenutka.

Če bi lahko izbral med petimi čuti .. kateri je takrat najpomembnejši?
Vonj. Zato rad prižgem kadilo manga in kokosa ki je popolno za take trenutke.

Kateri je najbolj nor kraj, kjer si imel odnose?
Glede tega sem res malo za časom. Želel sem si jih imeti na barki, na sradini morja a tega nisem uresničil. Res sem malo nazaj.

Katere so tvoje fantazije?
Poleg barke, še privatno letalo.

Ni komentarjev: