sobota, 16. maj 2009

[Maite] Intervju o njeni mami

Pogovarjali smo se z Maite Perroni, ki se je izkazala kot zelo prepričana vase. Ker je bil pred nekaj dnevi materinski dan in se igralka zelo dobro razume s svojo mamo Maite Beorlegui sva se odločila, da bova ta intervju posvetila prav njej.

Kakšna si bila kot otrok?
V družini smo trije otroci, jaz sem najstarejša in edina ženska. Vedno sem se dobro razumela z mamo in želela biti v njeni bližini. Čeprav sem se rada igrala s prijatelji, sem si vedno vzela čas za pomoč pri pripravljanju kosila ali podobnih opravil. Vedno sem bila rada z njo in še vedno sem.

Kako opisuješ odnos z mamo?
Najin odnos temelji na zaupanju, spoštovanju in neizmerni ljubezni.

Kaj najbolj občuduješ na njej?
Veliko stvari. Najbolj občudujem njen močen karakter in številne vrline. Svoje otroke je naučila, da ne smemo imeti strahu do življenja in moramo vedno iti naprej. Je zelo inteligentna in zna poslušati. Edino z njo se lahko popolnoma umirim. Tudi če se mi podira svet, mi je vedno v oporo…je zelo pozitivna.

Katere dogodivščine iz otroštva z mamo se najbolj spominjaš?
Vedno sem uživala, ko je ona kuhala. Rada sem bila ob njej in gledala kako pripravlja jedi. Všeč mi je bilo tudi obuvati njene čevlje z peto in oblačila. Njene bluze so mi bile vedno kot obleka, saj sem bila zelo majhna. Posojala mi je ogrlice, da sem se lahko pretvarjala, da sem velika. Rada sem tudi poslušala njene zgodbe, se sprehajala z njo in medtem pogovarjala.

Kakšen odnos do moških ti je vlila?
V naši hiši smo moški in ženske enakovredni. Naučila me je spoštovati sebe in svoj osebni prostor.

Kako praznujeta materinski dan?
Vedno drugače. Ponavadi smo bile s tetami in babicami. Življenje je narejeno iz detajlov, ki nas naredijo srečne. Materinski dan bi mogli praznovati vsak dan in ne le takrat, ko je določen.

Kako se vidiš v materinski vlogi?
Ajoj…ko bom imela otroke se jim želim 100% posvetiti. Nočem, da bo morala za njih skrbeti varuška. Želim jih poslušati in vzgajati. Mislim, da ni še čas za družino, saj zaenkrat želim nadaljevati s kariero. Ko se bom odločila za družino, si bom vzela pavzo in po nekaj letih ponovno začela z igro. Vem, da bom zelo vesela, ko bom imela družino!

Bi za njih nehala delati?
Moje delo mi je zelo všeč, a se zavedam odgovornosti, ki jo nosi družina. Prva leta se želim posvetiti otrokom. Ko se bom vrnila na delo, bodo prihajali z mano na snemanja. Želim jih neprestano ob sebi.

Kakšne projekte imaš?
Marca sem posnela del Mujeres Asesinas in mislim, da bo izšel julija ali septembra. Projekt mi je bil zelo všeč, saj imam v njem drugačno vlogo in bodo lahko ljudje razumeli, kakšno je naše delo. Osebno bi rada, da me ljudje lahko vidijo v čim različnih vlogah.

Imaš plan za Hollywood?
Nisem še razmišljala o tem, saj nimam nobenega filmskega projekta. Seveda bi rada nekoč prišla tam a zaenkrat bom poskusila osvojiti latino ameriško publiko.

Intervju z njeno mamo:

Kaj občudujeta na svoji hčerki?

Predajo svojemu delu, odgovornost in karakter, ki ji pomaga da gre vedno naprej. Je zelo močna ženska.

Kako si predstavljate Maite pred oltarjem?
Ehh lepa bo ne. Predstavljam si jo zelo predano držini, ko se bo odločila zanjo.

Koliko otrok želi imeti?
Mislim, da dva.

Ni komentarjev: