nedelja, 24. maj 2009

[Ucker] Intervju za TVyNovelas

Si edinec?
Ja, a imam dva starejša polbrata. En ima 30, drugi pa 28 let. Z mojimi starši sem se vedno dobro razumel. Čeprav sem bil včasih malo sramežljiv, sem že kot otrok posnel prvo reklamo .. to mi je bilo bolj všeč kot učenje.

Veš koliko so ti plačali a prvo reklamo?
Sanja se mi ne. Lahko ti povem le, da sem to oboževal in staršem sem vedno govoril, da si želim še snemati. To sem počel do 11ega leta in takrat sem tudi prejel nagrado El Aguila Dorada za rekordno število posnetih reklam v Latinski Ameriki. Skupaj z sinhnoriziranjem filmov sem jih posnel 150. Ko sem imel 12 let, sem snemal serijo za Angloameriški trg imenovano Acapulco Hit. Tam sem spoznal Rosy Ocampo in začel z telenovelami.

Si sem počutil kot drugačen otrok?
Malo. Včasih nisem počel stvari, ki so jih drugi in tudi ko sem bil malo starejši, so vsi hodili na zabavem, jaz pa sem mogel delat.

Povem mi kakšno neumnost, ki si jo storil.
Ko sem bil v osnovni šoli, smo nosili v šolo ogledala, da smo lahko puncam gledali pod krila. Nikoli nisem storil kaj žalega kakšni punci...to so bile le otroške neumnosti.

Govoriš o seksu z starši?
Vedno smo bili zelo odprti .. tudi za moj "prvič" sem najprej povedal očetu.

In kaj si mu rekel?
Pač enostavno sem mu povedal, ker smo bili vedno zelo povezani. Moja mama mi je naprimer za en rojstni dan podarila škatlico kondomov.

Kako je prišlo do romance z Belindo?
Jaz sem imel 14 let, ona pa 12. Prvič sva se morala poljubiti med nekim snemanjem v Monterreyu, čeprav sva se že enkrat prej v vrtcu. Predstavljaj si .. 2 leti sva delala skupaj in se seveda zelo povezala. Čeprav se nato dosti časa nisva videla, se sedaj ponovno videvamo - ampak kot prijatelja.

In kako je bilo z Anahi?
Med nama je bilo veliko kemije in bila sva skupaj nekaj časa. Ko sva se postila sva ostala zelo dobra prijatelja.

Kdaj sta se zavedla, da je med vama kemija?
Ne vem. Ne vem niti, kdaj sva se prvič poljubila. Po štirih letih dela skupaj enostavno izgubiš ta občutek za čas. Povem lahko, da je bila zelo mirna in lepa zveza, ki je trajala okoli 8 mesecev.

Si bil zaljubljen vanjo?
Imela sva zelo lepo in zdravo zvezo, ki je temelila na spoštovanju in ljubezni. To je tudi razlog, da sva ostala tako dobra prijatelja.

Si imel dosti zvez?
Bilo je obdobje, a sem se že umiril. Ko mi je bil nekdo všeč in tako - dobrodošla! Resnica je, da se zveza z toliko dela težko obnese. Moja edina prava punca je bila Anahi.

Si ji bil zvest?
Ja. Ko imaš eno stabilno zvezo, moraš biti zvest.

Nikoli nisi bil nezvest?
Bil sem nezvest, a ne v resni zvezi. Sem zelo odprta oseba in če imam punco, ji bom zvest. Drugače pa je pri odprtih zvezah.

Kaj misliš z temi odprtimi zvezami?
Ko sem imel okoli 18 let, sem imel v vsakem mestu kakšno "punco". Takrat je bilo obdobje, ko sem snemal Rebelde, a sem sedaj že postal zrelejši.

Si vsaj uporabil kondome?
Seveda. Vedno sem bil o tem dobro osveščen in moram povedati, da podpiram mojega prijatelja Christiana Chaveza v kampaniji proti AIDSu.

Si pripravljen na resno zvezo?
Trenutno sem osredotočen na delo, a če pride kakšna ljubezen, sem pripravljen nanjo. Čeprav bi raje imel kakšno light zvezo - imeti kakšno punco ki te razvaja, a ni prilepljena nate.

Torej nisi ljubusumen?
Nisem zelo ljubusumen, a nekaj obojestranskega spoštovanja mora biti. Pač drugemu poveš da si spoznal nekoga ki ti je všeč in ga želiš bolje spoznati in potem vidiš kako gre naprej.

Kakšne ženske te interesitajo?
Nič posebnega. Želim da so odkrite saj se včasih ne ve če so s tabo zaradi slave ali ker jo res zanimaš.

So ti kdaj zlomili srce?
Dosti časa nazaj. Pred Anahi sem spoznal neko punco, ki mi je bila nezvesta .. mogoče sem zato jaz tako zvest. Nobenemu ne privoščim take bolečine.

Je to ranilo tvoj EGO?
Imel sem 17 let in je bolelo .. a se nekaj tudi naučiš. Ona je bila dve leti mlajša in mogoče zato ni vzela zveze zares. Zato vedno pravim .. niso pomembna leta ampak enako mišljenje.

Po Anahi se torej nisi zaljubil?
Z Anahi sva imela lepo zvezo in sedaj sva kot brata. Po njej ni bilo nobene, a moja vrata so odprta.

Te je strah se zaljubiti?
Ne. Mislim samo, da je potrebna dobra komunikacija in spoštovanje, česar prej nisem mogel imeti. Enostavno ne verjamem v ljubezen na daljavo saj mi ni všeč biti daleč od moje ljubezni in potem končati z njo ker sem ji bil nezvest. Zato raje nimam punce.

Ni komentarjev: