sobota, 8. avgust 2009

[Christian] Sporočila na my spac-u in uniju

06.08.09 My Space
Živjo fantje in dekleta, preden vam pustim presenečenje naj vam povem, da že imam geslo na Univisionu (sledil sem vašemu nasvetu) in odprl nov račun, tako da se zdaj imenujem Chrisnuevo
HOLAAAAAA CHICOS PUES PARA DECIRLES QUE ANTES DE DEJARLES UNA SORPRESA MAÑANA YA TENGO CLAVE DE UNIVISION (SEGUI SU CONSEJO) Y ABRI UNA CUENTA ASI QUE ALLA VOY ME LLAMO CHRISNUEVO


06.08.09 Univision
Fantje in dekleta, jutri je moj rojstni dan, dobro, vem, da ga v nekaterih delih sveta že imam.
Kot prvo bi se rad zahvalil za vso predanost, ljubezen in potrpežljivost.
Gre za 26 let sanj in po toliko nepozabnih trenutkih skupaj z RBD se zdaj začenja moja samostojna pot.
Hvala vsem piščančkom sveta, vsem fan clubom oboževalcev, tako mojim kot od Any, Poncha, Uckerja, Maite in Dul.
Hvala vsem državam, da ste na tekočem kar se dogaja z mano in mojo kariero, hvala za bannerje in jutrišnje zabave.
Upam, da vas bom jutri na MySpacu presenetil.
Rad vas ima
Christian
CHICOS MAÑANA ES MI CUMPLE BUENO YO SE QUE EN VARIAS PARTES DEL MUNDO YA ES MI CUMPLE .
PRIMERO QUE NADA QUIERO AGRADECERLES POR TANTA DEVOCIÓN , CARIÑO Y PACIENCIA .
SON 26 AÑOS DE SOÑAR Y DESPUES DE MOMENTOS INOLVIDABLES JUNTO A RBD AHOR EMPIEZA MI CAMINO EN SOLITARIO
GRACIAS A TODOS LOS POLLOS DEL MUNDO , A TODOS LOS CLUBS DE FANS MIOS Y DE ANY , PONCHO ,UCKER,MAITE Y DUL
A TODOS LOS PAISES POR MANTENERSE AL PENDIENTE DE MI Y DE MI CARRERA , A LOS BANNERS Y A LAS FIESTAS MAÑANA ESPERO DARLES UNA SORPRESA MAÑANA EN MI MYSPACE
LOS AMA
CHRISTIAN


07.08.09 My Space
Vse najboljše meni hahah
feliz cumpleaños a mi jajaj

Ni komentarjev: