sreda, 21. oktober 2009

[Anahi] Intervju

Po tem ko se je uspešna skupina RBD razšla, Anahi ni želela za dosti časa zapustiti svoje oboževalce in zato je kar hitro začela s snemanjem CDja imenovanega Mi delirio. Skupaj s skupino Kinky in Claudio Brant je pesmi, ki bodo na CDju, ustvarila popolnoma po svojih željah.

Imam več svobode

Kako se počutiš le nekaj korakov preden se boš predstavila kot solistka?
Zelo sem vznemirjena in vesela, saj smo zelo trdo delali na tem projektu. Naredila sem ga s vso ljubeznijo. Odkar se je RBD decembra končal smo delali na temu, saj sem želela CD izdati čim prej. Delali smo hitro a so pesmi kljub temu zelo dobre.
Zakaj si se odločila, da se boš tako hitro vrnila na oder?
Mislim, da mora vsak ki je v tem poslu vedeti, da so trenutki ki se jih za nič na svetu ne sme zamuditi. Hvala bogu, ker sem bila v taki skupini kot je RBD, ki ga bom vedno nosila v srcu a sedaj imam toliko sanj in iluzij, da moram biti z mojo publiko saj nočem da se sprašujejo »kje si? Kaj se dogaja?« čeprav se nam zdi hitro, so fani tisti, ki mi govorijo da me že pogrešajo.
Poleg tega sem imela tudi podporo skupine Kinky, ki so producenti polovice CDja. Z njimi sem pisala pesmi, pa tudi z brati Avila sem sodelovala. Lahko povem, da sem kar 80% pesmi napisala kar sama in to je bilo za mojo profesionalno rast zelo pomembno.
Kdo od ex-RBD, ki je pohvalil ali kritiziral tvoj prvi singel?
Dan pred Premios Juventud, kjer sem predstavila pesem, me je poklical Christian in mi zaželel srečo. Z Christopherjem sva vedno v kontaktu in se videvava. Njemu, čeprav rad kritizira in mu nikoli ni nič všeč, se je pesem zdela zelo dobra in rekel je da bi rad plesal nanjo. Nekaj časa po PJ smo si po mailu vsi pisali, da vidimo kdaj imamo čas za skupno večerjo in takrat mi je tudi Dul čestitala in mi rekla da je pesem neverjetna ter da ji je zelo všeč. Vem, da lahko računam na podporo vseh čeprav se ne vidimo in slišimo pogosto. Vsi vsem želimo le najboljše.
Kako to, da si začela sama pisati pesmi? Si bolj svobodna sedaj ko si solistka?
Nikoli si nisem upala skladati pesmi a sem imela kar nekaj dobro shranjenih. Sedaj sem tvegala, saj me podpira kup dobrih ljudi in sveta glasbe. Ko si v skupini je zelo težko imeti toliko svobode in to je logično saj ni nas bilo le šest, temveč je bilo še kup ljudi za nami. Zelo sem srečna, da lahko dam sedaj več od sebe in tako lahko sodelujem pri dizajnu CDja, oblačilih, sceni odra, vseh besedilih in celo zvokih. Mirna sem in kar koli se že zgodi, vedno bom ponosna na ta CD saj sem ga naredila s vsem srcem in točno tako kot sem si želela.

Želela sem si biti popolnoma jaz

Kaj želiš sporočiti s tem albumom?
Želim povedati kup stvari, ki jih nosim v sebi. Na primer v dizajnu CDja sem predstavila kar nosim v sebi že od rojstva, moje risbe, nekatere sem narisala že pred časom, druge pa so novejše. Za singel sem narisala drevo z očmi in obrazom, saj odkar sem gledala Alico v čudežni deželi imam idejo, da imajo stvari obraz. Na CDju poskušam izraziti vse kar sem in vse pesmi, ki sem jih napisala govorijo o mojih izkušnjah in novem pogledu na svet.
Katera je najbolj osebna pesem na CDju?
Eno pesem sem napisala za mojega »brata«, ki ni več med nami temveč v nebesih. Ta pesem je zelo lepa in napisala sem jo skupaj z Claudio Brant. Imenuje se Te puedo escuchar in napisala sem jo z vsem srcem. Ko sem skladala sem veliko premišljevala, če je to prav ali ne, in prišla do zaključka da je lepo če ljudem povem kaj čutim, saj sem tudi sama le človek in kot vsi doživljam tudi slabe trenutke. Menim, da ni nič slabega v tem da pokažem kaj čutim, pa naj bo to veselo ali žalostno.
Kakšne zvrsti bo CD?
Celo življenje bom pop, saj ta glasba premika moje srce. S spremljevalno skupino Kinky poskušamo ustvariti nov zvok, tako da se malo razlikuje od tistega kar smo peli z RBD. Mislim, da smo dosegli kar smo želeli in to je pop z dodatki elektronike.
Kako zveni CD?
Zveni kot pop poln norčij, preveč smešnih in čudnih, ki te spravijo na noge ter želiš plesati. Seveda bodo prisotne tudi počasne pesmi in balade. Imamo dve baladi in dva mešana tempa zelo, zelo lepa.
Kakšen look bo zaznamoval tvojo turnejo?
V času RBDja smo bile vedno tri punce z tremi tipičnimi barvami, kot v Čarlijevih angelčkih, rdeča, bjonda in črna. Vedno sem bila bjonda, skoraj že bela, a sedaj ko skupine ni več sem se pobarvala v svojo naravno barvo, saj je to nekaj najlepšega kar človek lahko ima.
In oblačila?
To bo velika sprememba, saj sem kot članica RBDja nosila pisane oblekice in krilca. Sedaj odkrivam mojo sexy stran, ki je prej nisem poznala in mislim da je le-ta vsem všeč. Ne bom imela vulgarnih oblačil saj mi to nikoli ni bilo všeč, ampak sexy pa ja.

Ni komentarjev: