petek, 16. oktober 2009

[Anahi&Dul&May] Oglasile so se

Anahi
Univision (Anahi) 4.10.2009
Vesel svetovni dan RBD-ja vsem!!!
Ola otročički! Ne morem verjeti… zdi se kot da je bilo včeraj, tisti dan ko se je ta čarovnija začela… ko so naša srca začela čutiti da je prišel trenutek za boj za naše sanje, ki so bile združiti se v en sam glas in kričati tako močno kot smo si želeli in nikoli pustiti da bi nam kdo rekel kakšna mora biti naša ljubezen. Danes je 5 let…danes je resničnost drugačna ampak v naših srcih za neskončna ljubezen ne bo nikoli ugasnila saj RBD ni bila samo skupina, ki je zaznamovala generacijo RBD, temveč je in bo vedno nekaj, kar nas je za vedno združilo. Hvala skupini, zaradi nje smo skupaj in to za vedno. Hvala RBDju, zaradi njega se mi je življenje popolnoma spremenilo in danes čutim močneje, ljubim močneje in kričim močneje ter brez strahu saj zaradi RBDja verjamem in dokler bom verjela bo RBD obstajal. Ljubim in pogrešam vas z vsem srcem. Upam, da vas ne bom razočarala in iz teh novih sanj naredila nekaj, da boste lahko čutili, da sem tam z vso dušo za vas, ki polnite moje življenje. Vi ste edini, ki mi oprostite za vse napake…samo vi. Vi me poberete ko padem in me spravite v smeh ko mislim da je vse izgubljeno. Manjka le še malo in nato bomo ponovno skupaj. Prinesla vam bom delček ostalih 5ih, ki jih zelo pogrešam in vedno bodo v mojem srcu. Nosila jih bom kamorkoli grem. Bebes… Danes je dan za praznovanje in za se zahvaliti usodi ki nam je dala tako epo darilo, ki bo za vedno živelo v naših srcih in to šteje več kot karkoli.ž
Ljubim vas…vi to veste ne? JAZ REČEM R TI REČEŠ BD!!
Facebook(Guillermo) 6.10.2009
-kmalu 24. november
-načrtujemo video za Mi delirio
-načrtujemo turnejo Mi Delirio World Tour po Venezueli
Twitter(Guillermo) 6.10.2009
Še nekaj ur in popolnoma končamo z CDjem @anahimagia in bo pripravljen za natis!!!
Twitter(Guillermo) 7.10.2009
Prosimo Mi delirio na radiu
Twitter(Anahi) 7.10.2009
Poslušam Mi delirio na radiu! Danes sem jo slišala že 3krat! Kako sem vesela!!!
Twitter(Guillermo) 8.10.2009
@anahimagia je pravkrat končala z zahvalami za CD! Zdi se kot da je napisala knjigo haha
Twitter(Anahi) 8.10.2009
Dizajn CDja je čaroben! Oboževali ga boste…uyyy!Kmalu! Manjka še malo…ljubim vas z vsem srcem.
Facebook(Guillermo) 8.10.2009
24. oktobra…Anahi v živo na Plaza de los torros Mexico…Festival EXA 2009-10-16
Twitte(Paulina) 9.10.2009
@GUILLERMOROSAS: http://www.youtube.com/anahichannelone
Twitter(Guillermo) 9.10.2009
Organiziramo avdicijo za videospot Mi delirio…če si v LA in želiš sodelovati pošlji sliko!
Twitte(Paulina) 10.10.2009
Jaz želim sodelovati!Kje se prijavim! @GUILLERMOROSAS: Organiziramo avdicijo za Mi delirio
Twitter(Guillermo) 10.10.2009
-delamo na videospotu za Mi delirio
-vadimo…
Twitter(Guillermo) 11.10.2009
-MDWT začne 3.novembra v Sao Paulu….@anahimagia
-Veliko presenečenje za Sao Paulo….iz Sao Paula za svet MDWT
Twitter(Guillermo) 12.10.2009
-zadnja priložnost da pošlješ slike za avdicijo videa Mi delirio
-v torek pričakujte presenečenje
Twitter(Anahi) 12.10.2009
-Ljubim Los Angeles! Vadimo za koreografijo za videospot in je neverjetna!
-Jutri bom v oddajah SuperEstrella in KLVE v živo. Predstavila bom Mi delirio za ZDA!
Facebook(Guillermo) 13.10.2009
Kmalu se bomo mogli zbuditi in iti na SuperEstrella in nato na KLVE…začenja se Delirio v LA…
Twitter(Guillermo) 13.10.2009
-čez nekaj ur ….@anahimagia v živo na radiu SuperEstrella in nato na KLVE
-Anyni oboževalci na SuperEstrella http://pic.gd/bea5fe
-na KLVE http://pic.gd/61f9cd
Twitter(Anahi) 14.10.2009
-http://twitpic.com/lf88p intervju v LA
-Mi delirio 24.11.2009 http://bit.ly/XP83f
Facebook(Guillermo) 14.10.2009
Snemamo Mi delirio angleško verzijo http://www.shrani.si/f/H/90/198NSjfc/1/ ... 992914.jpg
Twitter(Guillermo) 14.10.2009
Z @anahimagia in @gilcerezo in še nekaterimi….snemamo Mi delirio v angleščini
Twitter(Guillermo) 15.10.2009
Jutri @anahimagia in @peeweemusic na nagradah MTV!!


Maite
Facebook 5.10.2009
Vsem oboževalcem skupine RBD želim čestitati za naš 5. rojstni dan saj četudi nismo več skupaj, nikoli ne bomo nehali biti RBD. Hvala za vse in uživajte življenje saj je le eno. Rada vas imam! Hvala za vaše komentarje o telenoveli in 80i epizodi. Upam, da vam je bil všeč.
Twitter, 5.10.2009
-danes nimam snemanj! Hvala za vašo podporo in ker ste se včeraj spomnili na RBD in nas imate se vedno v srcu.
-glasujte na Premios People en espanol http://www.peopleenespanol.com/pespanol
Facebook, 6.10.0009
Ola! Vabim vas da glasujete in me podpirate na Premios People en espanol http://www.peopleenespanol.com/pespanol Najdete me lahko v kategoriji espectáculos in v moda. Hvala in pošiljam vam poljub.
Twitter, 6.10.2009
Glasujte na peopleenespanol.com/premios
Twitter, 7.10.2009
Kmalu eno presenečenje za vse moje oboževalce v prestolnici Mehike
Twitter, 8.10.2009
Pošiljam vam poljub ter sončen četrtek! Danes sem vesela!
Facebook, 9.10.0009
Tej tedni so bili zelo utrujajoči a si vzamem čas da vam pošljem poljub in se vam zahvalim za vse vaše besede, podporo in vse kar mi daste. Rada bi odgovorila vsakemu posebej a hočem da veste, da vas nosim v srcu in stre moj največji razlog da nadaljujem v tej karieri. Rada vas imam!
Twitter, 12.10.2009
Grem jest.
Facebook, 13.10.2009
-Pošiljam vam poljub iz Chiapas! Snemamo in snemamo. Rada vas imam!
Twitter, 13.10.2009
-Ta teden sem v Chiapas. Snemam in snemam. Poljub!
Twitter, 14.10.209
-Danes bi rada poslala velik poljub vsem oboževalcem iz Brazilije. Hvala za vsa sporočila, ljubezen in podporo. Tudi vsem ostalim oboževalcem širom sveta pošiljam poljub!
Facebook, 14.10.2009
-Ola!!! :D

Dulce
Twitter (Dulce), 4.10.2009

-Vesel svetovni dan RBD. Hvala vsem vam!
Univision, 4.10.2009
Vesel svetovni dan RBDja!!!
Včasih je težko pustiti oditi tisto, kar je v nas pustilo pečat..nekaj kar nas je napolnilo z sanjami, čarobnostjo, cilji, solzami, veseljem, ljubeznijo..
Danes se spominjam toliko stvari, ki sem jih doživela in za to se lahko zahvalim le vam. Hvala vam, ker ste napolnili moje življenje z prelepimi trenutki, ki jih lahko razumemo le tisti, ki smo jih doživeli. Vi ste me naučili, da če verjameš v sanje in želje se lahko uresničijo, čeprav se je za njih potrebno boriti. Najprej je treba verjeti in se pustiti presenetiti..
Hvala!! Pogrešam vas .. Ne veste koliko .. in samo čakam, da nas bo usoda ponovno postavila na isto pot. Rada vas imam!

Odgovor fanicama iz Barcelone:
Re: ¡BARCELONA CONTIGO, LERELERELE!
lerelerele!! Seveda se spomnim in oči se mi zasolzijo ko se spomnim vseh obrazov, nasmehov in src. Ne samo od tistih dnevov v Barceloni, temveč kjerkoli sem bila..veste, včasih ko sem žalostna, pomislim na vas in vem, da boste vedno z mano in jaz z vami. Ste kot moji angeli varuhi ki jih imam po vsem svetu in vem, da smo nekako blizu, povezani. Hvala ker verjamete vame in podpirate moje sanje. Hvala!!
Twitter(Luis), 5.10.2009
-Prelep teden. Kmalu slike z Dulcinim novim izgledom.
-Jutri naložim slike od Dulce z novo pričesko.
Twitter(Dulce), 6.10.2009
-Ola! Sem tik pred tem, da novinarji vidijo mojo novo barvo. Kmalu me boste videli.
-Violeta Volcanico, upam da vam j všeč http://pic.gd/03cf6c
-Več slik z mojo novo pričesko http://pic.gd/37ea
-Menjaj! Življenje ima veliko barv http://pic.gd/ac0855
-Zajtrk z novinarji in Pedrom na Garnierovem eventu. Hvala za vse lepe komentarje.. http://pic.gd/a12f9a
Facebook(Luis), 7.10.2009
-Ni bilo nič. Bil je samo majhen nesporazum z revijo.
Twitter(Dulce), 7.10.2009
-Sem na koncertu skupine Berklee in podpiram špansko glasbo!!! Poljubi
-Večerjam okusne tacose!!
-Lahko noč vsem!!
-Adijo!
Twitter(Dulce), 8.10.2009
-Norost je potrebna za spremeniti resničnost v tvoje sanje..
Univision, 10.10.2009
Ko si žalosten..nisi sam..imaš ružbo tvojih solz, ki čistijo tvojo dušo in ti ob polzenju po licu dajo nežnost, ki jo potrebuješ. Ko čutiš, da ti bolečina otežuje prsi se nasmej un umiri - si živ in na varnem. Čutiti je del življenja zato bodi v skrbeh le, ko nisi žalosten, vesel, ne jočeš in se ne smeješ..dihaš..to je življenje in zavedaj se tega. Nekdo je rekel, da zvezde vedno rabijo eksplozijo v njih, da začnejo sijati...
Twitter(Dulce), 10.10.2009
-@LuisLuisillo kaj?? Kako te je pustil avion? Vidiš! Pazi kaj si želiš!
Univision, 12.10.2009
Vesel dan otroka Brazilija!
Vesel dan otroka - vem da ga tam praznujete. Želim da veste, da čeprav smo daleč imam veliko oseb v mojem srcu za vedno in vedno se spomnim na vas. Prav tako se spomnim na ostale države ki smo jih obiskali. Videla sem slike, sporočila in resnično so mi pritekle solze sreče. Komaj imam kaj časa za sprejeti vse skupaj, pogledati nazaj in spomniti se vsega kar smo v različnih državah doživeli. Bili smo priče kako lahko skupaj uresničujemo tudi najtežje sanje..samo verjeti moramo..Ljubim vas. Lahko noč in hvala ker me ne pozabite.
Twitter(Dulce), 13.10.2009
-Če ne ti, kdo? Če ne tukaj, kje? če ne sedaj, kdaj?
Twitter(Luis), 13.10.2009
-Snemamo demote!! http://pic.gd/2b8a4b

Ni komentarjev: