sobota, 24. oktober 2009

[Anahi] Intervju

Medtem, ko je zunaj deževalo je Anahi v 12 nadstropju zgodovinskega Captol Records Buildinga kot ponovna solistka odgovarjala na vprašanja novinarjev. Navajena na internacionalno slavo je rjavolaska spregovorila o svojem prvem CDju:«zelo sem vesela, saj se je Mi delirio že začel prodajati preko interneta. Ljudem je všeč in tako mi je ta pesem odprla vrata. Sem prva ex-RBD ki se spušča v solo vode in zaenkrat imam dober občutek.«

Nov CD so producirali Gil Cerezo in Ulises Lozano iz skupine Kinky ter Armando Avila, ki je sodeloval že z RBD. Še sama pevka se je smejala ob spominu na prvo srečanje z Monterreysko skupino ki jo bo spremljala na turneji.

»Želela sem si, da Kinky kaj naredijo. Karkoli. Zmenili smo se za sestanek in jaz sem si mislila tej me bodo nekam poslali, ker sem za njih verjetno staromodna. Ampak ne! Oni so me sprejeli zelo lepo in takoj so bili za stvar. Najprej je bilo mišljeno, da bodo producirali le eno pesem, na koncu pa so pol CDja.« je povedala in izdala, da je od 11 pesmi na CDju sama napisala kar nekaj. Napovedala je, da bo 10 pesmi originalnih, ena pa bo cover uspešnica ene argentinske pevke.
Kljub temu, da bo na CDju kar nekaj balad, bodo tudi bolj živahne pesmi: »tako kot pri Mi delirio so tudi v drugih pesmi dodatki elektronike. Želela sem se čim bolj približati zvokom, ki so mi všeč čeprav je to sedaj zelo težke, saj skoraj vse že obstaja.« kot zanimivost je Any povedala, da so Kinky za temelj ene pesmi vzeli eno izmed Juan Gabrielovih.

Nasprotno od ostalih bivših članov skupine bo pevka svojo turnejo začela še pred izdajo CDja. Zahvala seveda gre vsem oboževalcem, ki so preko e-mailov in pisem prosili Anahi World Tour. Razložila je, da skupina brazilskih oboževalcev že več kot en mesec kampira pred dvorano, kjer bo imela koncert.

Čeprav ve, da bodo sedaj bolj kritično gledali njeno petje in pkes je mirna, saj ve daji strah le škodi.
» pripravljena sem a nikoli ni dovolj. Živčna sem a bom to kar sem in vse bom delala z mojo ljubeznijo. Dala bom vse od sebe. Vedno bojo ljudje, ki jim ne bom všeč a nočem se pustiti strahu saj me to le zavira in mi ne pusti leteti. Želim si leteti in če bom slučajno padla, se bom pobrala in šla naprek.«

po drugi strani je komentirala tudi razhod skupine RBD in ni zanikala, da se je to zgodilo zaradi finančnih odnosov: »Pogodba se nam je končala in seveda bi jo lahko obnovili a mi smo si želeli rasti tudi individualno. Imeli smo vso pravico in za nami je bilo vedno kup ljudi. Ko so tej za nami videli naš uspeh so zahtevali veliko več denarja, kot smo ga dobili mi. Skupaj z ostalimi petimi smo se nato odločili, da je najbolj pravično če gre vsak svojo pot.« dodala je še, da jim je Televisa plačala za vse delo in da se ni zgodilo isto kot se je nekaj let nazaj s skupino Timbiriche. »O Televisi ti lahko povem le lepe stvari. Je moja šola, moj dom. Na njenih hodnikih sem se naučila govoriti. Zame je to hiša a vsak o njej pač govori tako, kot je to izkušnjo s Televiso doživel« je še povedala za konec intervjuja.

Ni komentarjev: