sreda, 9. september 2009

[Anahi & Maite & Chris] Oglasili so se

Anahi
univisionov forum 9.9.09:
žalostna sem,,,zelo...povzročajo mi bolečino,,vse mi povzroča veliko bolečino. zakaj obstajajo tako slabi ljudje? zakaj mrejo govoriti take svinjarije in ne samo škoditi eni osebi, temveč celi družini in bljižnim...povzročajo mi veliko bolečino in to ni fer. mogla sem govoriti z nekom.
oprostite ker vas danes ne bom nasmejala ampak .. ne morem. ljubim vas. hvala ker ste.
(Twitter Guillermo) 9.9.09
Danes snemamo mega hit za Anyn CD

Maite
FB 8.9.09:
Spomnite se, da morate biti pozorni na mojo uradno spletno stran in pridružite se tej skupini, kjer bom še naprej objavljala slike in videe za tiste, ki jih ne morete videti. Rada vas imam.
Twitter 8.9.09:
Pričakujte mojo spletno stran in ne pozabite, da sem na naslovnici revije SO (Show Off). Rada vas imam

Christian
twitter 8.9.09:
dobro jutro lepotci lep dan poljubi
twitter 9.9.09:
zbudil sem se zgodaj zjutraj z inspiracijo za skladanje

Ni komentarjev: