sobota, 19. september 2009

[Dulce] Dokončno končala s Pablom Lyle

Že drugič sta svojo zvezo prekinila Dulce Maria in Pablo Lyle. Dulce & Pablo sta se spoznala med snemanji telenovele Verano de Amor in sta bila zelo zaljubljena, a žal ni šlo. Pred kratkim sta končala in bila spet skupaj pa čeprav je bilo veliko razlik med njima. To pa je potrdila tudi Dulce Maria po telefonu "Zdaj je dokončno! Preveč sem zrela, da bi hodila s fantki".

PREPROSTO, KER JE TAKO MORALO BITI

Govoriva o ljubezni, je res, da s Pablom nista več skupaj?
Končala sva in uradno nisva več par.

Zakaj sta končala?
"Telenovela je bila zelo lepa etapa v velikih stvareh, tako z moji sodelovci iz telenovele kot z njim, ampak dobro, vse ima svoj cikel in treba je iti naprej. Nisva se razšla zaradi nezvestobe, niti zaradi katere druge grde stvari ampak preprosto zato, ker je tako moglo biti".

Kako dolgo je trajala vajina zveza?
"Malo, približno 10 mesecev".

Vsak konec zveze je boleč, kako si ti?
"Počutim se dobro, moje srce je mirno. Bilo je nekaj, kar se je moralo zgoditi. To ni nič slabega, ne z moje ne z njegove strani, sedaj bova šla vsak posebej naprej s kariero in svojim življenjem".

Je na razpad zveze mogoče vplivalo to, da si ti bolj znana kot on?
"Resnica je, da nimam pojma; saj veš, da jaz veliko mislim na ljubezen ampak mislim pa tudi, da sva oba še zelo mlada."

Koliko sta stara?
"Jaz 23 in on 22, je dojenček. Pojma nimam oz. nimam razlogov zakaj najina zveza ni funkcionirala. Sedaj si želim biti sama ampak jaz ne zapre možnosti, da bi imala nekoga ob sebi, ampak sem še mlado dekle in včasih preveč hitim z ljubeznijo. Mislim, da moram živeti v sedanjosti in starosti v kateri sem".

Kdaj točno sta končala?
"Končala sva malo časa nazaj, bilo je veliko govoric vendar pa so naju kasneje zopet videli skupaj".

Kdo se je odločil za prkeinitev zveze?
"Oba".

So bile med vama prevelike razlike?
"Tako je, ni bilo nič resnega vendar pa dokončno."

Boš mogoče naslednjič hodila z nekom starejšim?
"Ja, s starejšo osebo. Sem preveč zrela, da bi hodila s fantki prav zato mi gre slabo v zvezah; dobro, ne da mi gre slabo ampak se zveza konča, ker so premladi za zvezo, ki si jo jaz želim."

Intervju je iz revije Tukaj in Tukaj ;

Ni komentarjev: