sreda, 16. september 2009

[RBD] Oglasili so se

DULCE
Univision 12.9.09 (odpisala je fanicam iz Portugalske)
Ola punce! Vidim da že veste da sem bila na Portugalskem...šla sem preveriti če se sanje res uresničijo ko verjameš v njih in hvala bogu sem jih uresničila!! Bilo je težko a vsake sanje imajo svojo ceno..upam, da bo moj CD nekoč izšel tudi tam. Pošiljam vam poljube
TWITTER(LuisLuisillo)
13.9.
Ne, Dulce ne bo šla v Brazilijo dokler ne bo imela svojega cd-ja. Ne bo imela Pocket showe.
15.9.
Dulce ni odsotna, trenutno sklada pesmi in si je vzela čas zase.

MAITE
TWITTER 14.9.
-Imejte prelep konec tedna in ne zamudite Mi Pecado v katerem je vedno več sprememb.
- 28. novembra bom na prvem internacionalnem tekmovanju Posnemalcev RBDja v Sao Paulu.
15.9.
Vrnila sem se v mesto. Naj živi Mehika! Srečna sem, da grem kmalu v Brazilijo.
Facebook
14.9.
Chicos!!!! Imam veliko novico: 28. novembra bom na prvem internacionalnem tekmovanju Posnemalcev RBDja v Sao Paulu, kjer bom sodnica in nagradila bom zmagovalca. Sodelujte in morda zadanete ekskluzivni meet&greet z mano.
15.9.
Vesela, da bom lahko šla novembra v Brazilijo. Pošiljam vam poljub.

ANAHI
TWITTER (Guillermo) 13.9.
- Tik pred začetkom... http://mypict.me/CPp6
-Nadaljujemo s pripravami .. Imeli smo pavzo a bomo že začeli...
-Prve slike od @anahimagia so ekspekrakularne...
-Smo komaj na tretjem preoblačenju .. in tukaj smo že 9 ur...
-Nadaljujemo in nadaljuemo... http://mypict.me/D2zK
-Še in še...
-In nadaljujemo... http://mypict.me/D812
-Končali! 13 neprekinjenih ur .. Zelo boste presenečeni...
- Jutri bomo nadaljevali s snemanjem CDja...! Ampak prej je treba glasovati za Mi Delirio na radiu...
14.9.09:
Danes snemanje 'Me Hipnotizas' ... Produkcija skupine Kinky, besedilo Glorie Trevi in glas Any .. Predstavljajte si kaj bo nastalo!
15.9.09:
- V studiju snemamo "Me Hipnotizas"...
-...Konec in kosilo z Gilom in @anahimagia po super snemanju

CHRISTIAN
twitter
14.9.
-Jezen .. slikali so me z prijateljom ki me je povabil na nek event in objavili slike kot da je on moj fant. Jaz nimam fanta ne nič!
-in gotovo bojo rekli da imam probleme in še vedno nisem prebolel moje ločitve
-sedaj sploh ne morem imeti več prijateljev in niti približati se mi ne smejo in kaj reči
-ok ne morem preprečiti. Ljubim vas in se smehljam le za vas
15.9.
Nov dan kljub mnogih stresnih stvari ........ cd, govorice (trači), predstavitve (pocket showi), ki jih v Braziljiji želijo odpovedati uff ...

Ni komentarjev: