torek, 8. september 2009

[Christian] Zanika dvojno življenje

Igralec in pevec Christian Chavez je v oddaji Sin Reservas spregovoril o podrobnosti solo CD-ja ki ga pripravlja. Poleg tega je spregovoril tudi o polemiki, ki ga spremlja zadnji dve leti.

Prejšnji teden sem podpisal pogodbo z isto založniško hišo s katero je sodeloval tudi RBD. "Počasi že začenjam z snemanjem novega CD-ja".

Z skupino RBD je prodal kar 10 milijonov CD-jev po vsem svetu in pel na približno 70 koncertih v državah kot so ZDA, Brazilija, Španija, Romunija, Kolumbija in Venezuela. Je že pripravljen da sam stopi pred publiko?

"Strah je tisti, ki ti da moč in jaz obožujem izzive. Po tem ko podreš kup stereotipov, se nočeš več ustaviti. Mislim, da živimo v svetu kjer so ljudje polni stereotipov in mogli bi začeti gledati na notranjo lepoto".

Pevec, ki je pred dvema letoma priznal svojo homoseksualno usmerjenost, je tudi za Sin Reservas spregovoril o nastalem 'škandalu': "Mislil sem, da se bo moja kariera končala, ter da bom z priznanjem sprožil kup stvari. Očitno je publika spoštovala mojo odkritost in to je zame najpomembneje. V Mehiki je žal homofobija ena od dovoljenih diskriminacij, tako da se gejem žal še vedno kršijo pravice".

Povedal je še, da je zanj zelo pomembno, da ga ne bodo poslušali le homoseksualci temveč tudi druga publika: "Mislim, da se bodo ljudje identificirali z mojo glasbo saj je zelo univerzalna. Vsem priporočam da si ogledate film Milk, ki lepo prikazuje da ima vsak pravico delati kar hoče".

Čeprav se sedaj šali z njegovo ločitvijo, poudarja, da nikoli ni skrival svoje spolne usmerjenosti.

"Težko mi je bilo, ko je cel svet to izvedel a moja družina in prijatelji so to že vedli - njim tega nikoli nisem skrival. Zame je bil vse skupaj težek proces in vse bi dal, da bi pri 16 letih imel nekoga, s katerim bi se lahko identificiral in se počutil navaden človek".

Christian je povedal, da mu zaradi razhoda skupine RBD ni žal, saj so za to izbrali pravi trenutek: "Težko sem se sprijaznil s tem, saj so mi bili kot bratje. Razšli smo se v pravem trenutku in mislim, da bodo ljudje imeli lep spomin na nas".

Na koncu se je igralec in pevec še zahvalil Ritmoson Latinu in svojim oboževalcem.

"Življenje je le eno. Moremo ga živeti ter se počutiti ponosni na to kar smo. Pomembno je, da vsi pridemo na dan saj nismo pošasti, perverzniki ali bolniki. Homoseksualci smo del razvoja družbe in samo zguba časa je živeti dvojno življenje. Tvoja družina in prijatelji bodo vedno ob tebi saj te bodo prej ali slej razumeli".

Ni komentarjev: