sobota, 19. september 2009

[Dulce] Potrdi, da je končala s Pablom

Dulce Maria je za oddajo Televisa Espectaculos potrdila konec romance med njo in igralcem Pablom Lylom. Zanikala je, da sta se pustila zaradi nezrelosti, kot je objavila neka revija pred tednom dni.

»Res je, da sva se pustila a ni bilo zaradi ničesar groznega. Od vseh fantov s katerimi sem bila sem se naučila veliko novega in on ni izjema«, je tik pred začetkom fotoshootinga povedala pevka in igralka. Dodala je še, da se ne počuti zelo prezrela za hoditi z 'fantki'. Nasprotno! Počuti se še preveč nezrela za resno zvezo saj mora živeti svoja leta.

Za Dulce je to pravi trenutek, da še naprej raste kot umetnica. Čeprav bo ljubezen vedno tukaj, je prepričana, da še ni pravi čas za resno zvezo.

»Dokler ne bom imela približno 30 let se ne mislim poročit. Preveč smo mladi in pred nami imamo še skoraj vse življenje. Moja zveza z Paablom je bila lepa a to je tudi vse. Vsi s katerimi sem bila, so prekrasni ljudje«.

O tračih, da bo sodelovala z Rickijem Martinom je povedala: »Nič ne vem o tem a bilo bi zelo lepo. Sem njegova oboževalka in bilo bi mi v veliko čast. Če pač to ni res pa se tudi ne bom obremenjevala«.

Po počitnicah, se bo Dulce Maria vrnila na delo, ki bo vključevalo CD in morda novo knjigo.

Ni komentarjev: