petek, 11. september 2009

[Anahi & Maite] Oglasili sta se

ANAHI
Twitter Guillermo:
10.9.09:
Fotografiranje za revijo... http://mypict.me/ARzU
11.9.09:
- Začenjamo snemati velik hit, ki ga je napisala Any posebej za svoje fane... "Gira La Vida" http://mypict.me/AYOY
- jutri še več snemanja plošče :) zagotovo ga bodo nominirali za Grammy... je preveč dober.
Če kliknete na linke boste videli slike od Anahi.


MAITE
Facebook:
10.9.09:
- Delam v Chiapasu, poljub od tu. Ljubim vas!!!!
- Iz Chiapasa za vse vas en velik poljub, obožujem vas bye bye
- Snemam v Chiapasu, poljub od tukaj. Ljubim vas!!!!
- Fantje in punce, prosim vas, da mi oprostite, ampak zaradi snemanj telenovele in, ker sem mogla danes odpotovati v Chiapas, se jutri ne bom mogla udeležiti podeljevanja avtogramov. Resnično mi je žal, ampak kmalu se bo ponudila priložnost za srečanje z vami. Obožujem vaaaas!
- Zaradi snemanj in ker se nahajam v Chiapasu s telenovelo, ne bom mogla biti z vami na jutrišnjem podpisovanju :(

Ni komentarjev: