torek, 8. september 2009

[Christian] Na cd-ju bo prostor za prav poseben duet

Bivši član skupine RBD, Christian Chavez upa, da bo njegov CD posnet že konec tega leta in bo tako na prodajne police prišel januarja 2010. Zaenkrat, Chris še noče izdati veliko detajlov.

"Glasba je pop in je le nek razvoj tistega, kar smo peli kot skupina. Delam z zelo talentiranimi ljudmi in vedno ko mi prinesejo novo pesem, že vem da bo izjemna. Sem človek, ki raje malo govori in dosti dela in zato ne bom izdal preveč".

Pevec se zaveda kakšno slavo je požel RBD a tudi ve, da se bo moral še kako potruditi, da si bo ustvaril prostor v svetu glasbe:"Vedno mi je bilo jasno, da se moram Bogu zahvaliti ker mi ni pustil dvigniti noge iz trdih tal, ko smo uspeli v svetu. Sedaj se na novo etapo že 6 mesecev pripravljam z telovadbo, urami petja in plesa. Želim si, da bi dal publiki nekaj dobrega saj le naziv bivšega RBDjevca ne bo prinesel nič".

Zagotovil je, da bo nekaj pesmi zapel tudi v portugalščini, saj želi izkoristiti dobro sliko, ki jo je RBD pustil v Braziliji. Na CD-ju pa bo tudi prostor za duet z osebo, ki jo je vedno oboževal.

"Gloria Trevi mi je od vedno všeč. Tako v glasenem kot tudi v skladateljskem smislu je zelo velika umetnica".

Ni komentarjev: