torek, 8. september 2009

[Anahi] O anoreksiji in bulimiji

Ko je Anahi obiskala Monterrey, je tam spregovorila tudi o problemih anoreksije in bulimije, katere je tudi sama doživela. Za omenjenimi boleznimi je bolehala kar šest let in sedaj si želi le, da bi lahko vsaj nekaterim preprečila podobne situacije.

Igralka in pevka je v sklopu eventa Sector 3 (ki ga organizira Instituto Estatal de la Juventud) predavala na konferenci, kjer se je zbralo približno 700 ljudi.

"Na ta svet sem prišla, da bom že od majhnih nog igralka. Sedaj vem, da sem prišla na ta svet zaradi nečesa veliko večjega. Morda bom pa le lahko nekomu rešila življenje!"

Med drugim je zvezda povedala, da je v najhujši etapi tehtala le 37 kilogramov. To dejstvo je marsikoga pustilo odprtih ust.

Nato je imela publika možnost opisati svoje izkušnje z boleznijo in oglasila se je mati, ki je potrebovala nasvet, saj njena hči preživlja isto, kot je Any pred nekaj leti.

"Kako naj ji dopovem, da potrebuje pomoč? Sploh me ne posluša?"

Anahi ji je odgovorila: "Najpomembneje je, da ste vi to opazila saj veliko otrok to dobro skriva pred svojimi starši. Moja mama je na primer potrebovala kar dve leti da je opazila moje stanje. Najpomembneje je, da poiščete strokovno pomoč če to vaša hči hoče ali ne. Če noče, jo primite za lase in na silo zvlecite tja".

Ni komentarjev: